کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راه‌اندازی اپلیکیشن ویدیویی جدید فیس‌بوک روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ

21 اسفند 1395 ساعت 21:34

ایتنا- گزارش ونچر بیت نشان می‌دهد که اپلیکیشن ویدیویی جدید فیس‌بوک، به زودی برای تلویزیون‌های سامسونگ راه اندازی خواهد شد.




اپلیکیشن ویدئویی جدید فیس‌بوک، به زودی در تمام تلویزیون‌های هوشمند شرکت سامسونگ مربوط به سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در دسترس خواهد بود و همچنین می‌توان آن را از طریق اسمارت هاب سامسونگ دانلود کرد.
در این اپلیکیشن جدید، کاربران می‌توانند محتوایی که توسط سایر دوستانشان به اشتراک گذاشته شده یا توسط صفحات دیگری که دنبال می‌کنند، پست گذاشته شده و همچنین ویدئوهایی که بیشترین میزان پخش را در فیس‌بوک‌‌لایو داشته اند، مشاهده کنند. سامسونگ همواره با همکاری برندهای مختلف سعی در ارائه اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های آن‌ها در اسمارت تی وی‌های خود دارد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ورج، پیش از اینکه تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، وارد بازار شود، فیس‌بوک اعلام کرده بود که این اپلیکیشن را برای اپل تی.وی و آمازون فایر تی.وی عرضه خواهد کرد.
اپلیکیشن‌های ضروری مانند اسپاتیفای، پلی‌استیشن نو و ویمیو در حال حاضر در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در دسترس هستند.

به گفته منابع رسمی در فیس‌بوک بسیاری از کاربران تمایل دارند تا ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده در فیس‌بوک را در نمایشگرهای بزرگ خود ببینند. پیشتر، این شرکت از طریق ستاپ‌باکس‌های کروم‌کست ویدئوهای پست شده در فیس بوک را به نمایش می‌گذاشت.


همچنین کاربران فیس‌بوک می‌توانند هر موقع که خواستند، ویدئوهایی را که از پیش ذخیره کرده‌اند را تماشا کنند.

اقدام اخیر این شبکه بزرگ اجتماعی جهان، بخشی از استراتژی بلندمدتی است که دنبال می‌کند و قصد دارد که پلتفرم اصلی خود را روی ساخت ویدئو متمرکز نماید.

همچنین مطابق گزارش کامپیوترویکلی، فیس‌بوک به تازگی در پستی در وبلاگ خود اعلام کرده است که اپلیکیشن ویدئویی ما، مسیری جدید به سمت لذت بردن از ویدئوهای فیس‌بوک روی یک صفحه نمایش بزرگ‌تر می‌باشد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک، اخیراً اعلام کرده که این شرکت می‌خواهد به بهترین گزینه ویدئویی تبدیل شود و این بدان معنی است که باید شرایط به گونه‌ای تغییر پیدا کند که فیس‌بوک، همه جا حضور داشته باشد.
پخش ویدئوها روی تلویزیون‌های هوشمند، یکی از راه‌هایی است که فیس‌بوک برای افزایش درآمد خود از آن استفاده می‌کند، چرا که از این طریق می‌تواند با پخش تبلیغات جالب، درآمد خود را چند برابر کند.
 


کد مطلب: 48235

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48235/راه-اندازی-اپلیکیشن-ویدیویی-جدید-فیس-بوک-روی-تلویزیون-های-هوشمند-سامسونگ

ايتنا
  https://www.itna.ir