۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۲

دستیار گوگل گوشی‌های اندرویدی بیشتری را تسخیر می‌کند

ایتنا - Google Assistant به زودی بر روی گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل‌های Android 7.0 Nougat و Android 6.0 Marshmallow در دسترس خواهد بود.
دستیار گوگل گوشی‌های اندرویدی بیشتری را تسخیر می‌کند


خدمات Google Assistant شرکت گوگل که مدیریت ارتباطات و انجام امور روزمره کاربران را تسهیل می‌کند، به زودی در گوشی‌های اندرویدی بیشتری در دسترس خواهد بود.


به گزارش ایتنا از فارس، این دستیار باهوش که ابتدا همراه با گوشی پیکسل عرضه شد، مجموعه‌ای از امکانات برنامه‌های Google Home، Google Allo و Android Wear را در خود دارد.

گوگل می‌گوید این دستیار به زودی بر روی گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل‌های Android 7.0 Nougat و Android 6.0 Marshmallow در دسترس خواهد بود.

هوش مصنوعی این دستیار تابدان حد بالاست که به شما کمک می کند جزییات پرواز خود از شهری به شهر دیگر را به یادآورید، در صورت تمایل از خودتان عکس سلفی بگیرید، عکس مدنظرتان را به سادگی بیابید، مسیر رفتن به یک آدرس ناشناخته را به راحتی بیابید و چراغ‌های منزل را روشن کنید.

این دستیار فعلا برای کاربران انگلیسی زبان در آمریکا، انگلیس، کانادا و بریتانیا و آلمانی زبان‌ها در آلمان قابل استفاده است. اما در آینده زبان‌های بیشتری را مورد پشتیبانی قرار می‌دهد. شرکت‌های اچ.تی.سی، هواووی، سامسونگ و سونی و ال.جی در حال سازگار کردن گوشی‌های خود با این ابزار جالب هستند.
کد مطلب: 48214
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام