۰
plusresetminus
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

شباهت واتس‌اپ به اسنپ‌چت استوریز

ایتنا - کاربران می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای خود را تا ۲۴ ساعت پیش از ناپدید شدن، با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
شباهت واتس‌اپ به اسنپ‌چت استوریز


در ماه اوت که اینستاگرام ویژگی محبوب "استوریز" را از اسنپ‌چت کپی کرد، مدیران اجرایی اینستاگرام می‌گفتند علت انجام این کار این است که استوریز در واقع فرمی کلی است که بسیاری دیگر از سرویس‌ها هم از آن ایده استفاده می‌کنند.

گفتنی است استوریز ابزاری است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکس‌ها و ویدئوهای خود را تا ۲۴ ساعت پیش از ناپدید شدن، با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

کوین ویل (مدیر محصول اینستاگرام) در ماه دسامبر، چنین توضیح داد: «ما از فرمتی استفاده می‌کنیم که اسنپ‌چت آن را ابداع کرده و ما بر این باور هستیم که این فرمت، جهانی است.»

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وایرد، واتس‌اپ (فرزند فیس‌بوک) روز دوشنبه از نسخه جدیدی از استاتوس که آن را WhatsApp Status می‌نامد، رونمایی کرد.

ویژگی جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا به جای پست کردن یک پیام استاتوس کوتاه همچون «بیرون برای غذا خوردن» روی پروفایل، عکس‌ها و ویدئوهایی را هم برای مدت ۲۴ ساعت به اشتراک بگذارند.

این ویژگی آشنا به نظر می‌رسد؟ بله و این ویژگی تا حد بسیار زیادی حال و هوای اسنپ‌چت و اینستاگرام استوریز را دارد.


اینها در واقع عناصری هستند که موجب می‌شوند نسخه استوریز ویژه واتس‌اپ، کاملاً منحصر به فرد باشد.

برای مثال، می‌توانید گیف‌ها را در استاتوس خود به اشتراک بگذارید و البته تمام به‌روزرسانی‌های مربوط به وضعیت، کاملاً رمزنگاری می‌شوند؛ بدین معنی که وقتی ناپدید شوند، واقعاً ناپدید می‌شوند.

برخلاف دیگر پلتفرم‌ها که ویدئوها ۱۰ ثانیه‌ای هستند، در این ویژگی جدید می‌توانند ۴۵ ثانیه‌ای باشند و به‌روزرسانی‌های استاتوس نیز تنها با مخاطبان ثبت شده شما به اشتراک گذاشته می‌شوند؛ نه پیروانی (فالوئرهایی) که شاید حتی آنها را نشناسید.
 
کد مطلب: 48179
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام