۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۶

آیفون 8 به ابزار تایید هویت سه‌بعدی مجهز می‌شود

ایتنا - اپل دکمه home را از گوشی آیفون حذف خواهد کرد.
آیفون 8 به ابزار تایید هویت سه‌بعدی مجهز می‌شود


گوشی آیفون ۸ شرکت اپل علاوه بر بهره‌مندی از نمایشگر ۵.۸ اینچی و نمایشگر او ال.ای.دی از اسکنر لیزری سه‌بعدی چهره افراد برای شناسایی هویت آنها برخوردار خواهد بود.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از مک رومورز، مدل‌های قبلی آیفون دارای فناوری تاچ آی.دی بودند، اما قابلیت امنیتی گوشی مذکور با عرضه این اسکنر سه‌بعدی به نحو چشم‌گیری ارتقا یافته است.

گفته می‌شود، اپل دکمه home را هم از گوشی آیفون حذف خواهد کرد. نصب هر یک از این اسکنرها برای اپل ۱۰ تا ۱۵ دلار هزینه دربرخواهد داشت و لذا آیفون ۸ به علت نصب این ابزار چندان گران‌تر از مدل‌های قبلی گوشی مذکور نخواهد شد، اما باید توجه داشت که استفاده از فناوری‌های امنیتی بیشتر در آیفون ۸ که امری محتمل است، در مجموع باعث می شود این گوشی ۱۰۰ دلار گران تر از مدل‌های قبلی آیفون باشد.

برخی منابع خبری می‌گویند، با توجه به اصرار دولت جدید امریکا بر تولید آیفون در داخل خاک آمریکا و هزینه‌های بالای این کار ممکن است آیفون جدید بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد و این امر خریداران آن را به شدت کاهش می‌دهد.

فناوری تشخیص هویت سه‌بعدی هم امنیت بیشتری دارد و هم بهتر از تاچ آی‌.دی عمل می‌کند که در صورت خیس بودن سطح گوشی یا دست کاربر درست عمل نمی‌کند و در صورت ضربه شدید به گوشی دچار اشکال می‌شود.
کد مطلب: 48063
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام