۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۶

آنچه شما را به نسخه بعدی SQL Server علاقه‌مند خواهد کرد

ایتنا- براساس اعلام مایکروسافت، SQL Server بر روی لینوکس برای مشتریان، انعطاف‌پذیری، کارایی و امنیت بالاتری را به ارمغان می‌آورد، ضمن آنکه هزینه مالکیت پایین آن هم قابل مقایسه با انواع دیگر نیست.
آنچه شما را به نسخه بعدی SQL Server علاقه‌مند خواهد کرد


آخرین نسخه مایکروسافت SQL Server با نام SQL Server v.Next، پس از عمومی شدن پیش نسخه آن از سال گذشته به زودی منتشر می‌شود.
احتمالا دپارتمان‌های آی‌تی مشتاقند موارد و جزئیات بسیاری درباره این نسخه جدید بدانند، از جمله توانایی‌های توسعه اپلیکیشن‌ها روی محیط‌های حاوی لینوکس یا داکر و همچنین ویندوز.

 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تاپ تک نیوز، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نسخه جدید این است که قابلیت‌های بسیاری برای مشتریان فعال فضای تجاری در آن تعبیه شده است.
شایان ذکر است که سیستم‌های عامل مبتنی بر لینوکس، در زمره محبوب‌ترین محیط‌های ماشین‌های تجاری به شمار می‌روند. همچنین شرکت‌های توسعه دهنده زیادی، توزیع‌های گوناگون این سیستم عامل را که به صورت تخصصی برای نرم‌افزارهای تجاری و مراکز داده‌ها طراحی شده‌اند، عرضه می‌کنند. از میان این توزیع‌ها می‌توان ردهت، اوبونتو، سوزه و... را نام برد.


براساس اعلام مایکروسافت، SQL Server بر روی لینوکس برای مشتریان، انعطاف‌پذیری، کارایی و امنیت بالاتری را به ارمغان می‌آورد، ضمن آنکه هزینه مالکیت پایین آن هم قابل مقایسه با انواع دیگر نیست.
همچنین SQL Server بر روی سیستم‌های لینوکسی به سازمان‌ها و مشتریان تجاری این امکان را می‌دهد که با توجه به نیاز خود، همزمان به داده‌های خود در محل کار و یا حتی در فضای ابری(محیط کلود) دسترسی داشته باشند.

روهان کومار، مدیر عمومی گروه سیستم‌های دیتابیس مایکروسافت، در پستی روی وبلاگ سوزه گفت: «ما با این اقدام، قدرت SQL Server را به پلتفرم و سیستم عامل انتخابی اپلیکیشن‌ها و نیز صنایع تجاری مختلف عرضه می‌نماییم.»

مایکروسافت در ماه مارس گذشته، برای اولین بار پس از پیش‌نمایش خصوصی نسخه جدیدش،  از تمایل خود برای عرضه SQL Server برای لینوکس خبر داده بود. این شرکت به تازگی اعلام کرده قصد دارد این نسخه را اواسط امسال در دسترس عموم قرار دهد.

اما توزیع کنندگان مختلف لینوکس که مشتاقانه منتظرند، تا زمان انتشار این نسخه هیچ زمانی را هدر نمی‌دهند. شرکت توزیع کننده لینوکس سوزه به تازگی میزبان کنفرانسی آنلاین بود تا به مشتریان خود نسخه جدید SQL Server را معرفی کرده و توضیح دهد که چگونه این نسخه در سرورهای تجاری لینوکس و محیط‌های حاوی آن اجرا خواهد شد.
 
کد مطلب: 48061
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام