۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۶

فیس‌بوک، اپلیکیشن ویدیویی برای اپل تی.وی و آمازون فایر تی.وی می‌سازد

ایتنا- فیس‌بوک اعلام کرد که در حال ساخت یک اپلیکیشن ویدیویی برای تلویزیون است، این اپلیکیشن در وهلۀ اول برای اپل تی.وی، آمازون فایر تی.وی و تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ ساخته می‌شود.
فیس‌بوک، اپلیکیشن ویدیویی برای اپل تی.وی و آمازون فایر تی.وی می‌سازد


به گزارش رسانه‌ها، فیس‌بوک در حال ساخت یک اپلیکیشن برای تلویزیون‌هاست.
وال‌استریت ژورنال گزارش داده است که فیس‌بوک در حال کار بر روی اپلیکیشنی است که برای ستاپ‌باکس‌هایی نظیر اپل تی.وی در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین این شرکت در حال مذاکره با شرکت‌های رسانه‌ای برای دریافت مجوز ساخت برنامه‌های تلویزیونی مخصوص برای این اپلیکیشن جدید است‌.

این منبع همچنین افزوده که اقدام اخیر شبکه بزرگ اجتماعی جهان، بخشی از یک استراتژی بلندمدت است که فیس‌بوک دنبال می‌کند و در پی آن است که پلتفرم اصلی خود را روی ساخت ویدئو بگذارد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از کامپیوتر ویکلی، فیس‌بوک به تازگی طی یک پست در وبلاگ خود اعلام کرده که «اپلیکیشن ویدئویی ما، مسیری جدید به سمت لذت بردن از ویدئوهای فیس‌بوک روی یک صفحه نمایش بزرگ‌تر می‌باشد. افراد با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانند ویدئوها را تماشا کنند و آنها را با دوستان یا صفحاتی که دنبال می‌کنند، به اشتراک بگذارند.»


مطابق این اطلاعات، کاربران می‌توانند ویدیوهای مورد علاقه خود را روی دستگاه گوشی هوشمند خود ذخیره نمایند و سپس آن را روی تلویزیون مشاهده کنند، یا اینکه هر ویدئویی که خودشان روی فیس‌بوک آپلود کرده‌اند، تماشا کنند.

شرکت فیس‌بوک هنوز زمانی مشخص را برای انتشار این اپلیکیشن تعیین نکرده، اما اعلام کرده که به زودی این محصول را عرضه خواهد نمود. فیس‌بوک همچنین هیچ تصویری از این اپلیکیشن و جزئیات آن منتشر نکرده است.
البته یک نکته مسلم است، اینکه برای بهره بردن از اپلیکیشن مزبور، حتماً باید دارای حساب کاربری در این شبکه اجتماعی باشید.

از دید کارشناسان، فیس‌بوک این برنامه‌ها و کارها را به این دلیل انجام می‌دهد که نیاز کاربران را در نظر می‌گیرد و به این دلیل مسیر موفق‌تری را می‌پیماید، اما هدف سایر شرکت‌ها از دادن امکانات به کاربران، صرفاً این است که بتوانند میلیاردها دلار به جیب بزنند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک، اخیراً اعلام کرده که این شرکت می‌خواهد به بهترین گزینه ویدئویی تبدیل شود و این به این معنی است که باید شرایط به گونه‌ای تغییر پیدا کند که فیس‌بوک، همه جا حضور داشته باشد.

در هر صورت، از آنجا که یوتیوب، اپلیکیشن ستاپ‌باکس مخصوص خودش را دارد، می‌توان به این نتیجه رسید که فیس‌بوک نیز نیازمند چنین اپلیکیشنی برای ستاپ‌باکس است.
 
کد مطلب: 48036
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام