کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مایکروسافت بیلد ۲۰۱۷

30 بهمن 1395 ساعت 12:01

ایتنا- مدیر مرکز خدمات سازمانی و ابری مایکروسافت اخیراً اعلام کرد که پیش‌نمایش فعلی اس.دی.کی برای به‌روزرسانی سازندگان ویندوز در حال تکمیل است.




قرار است شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۷، کنفرانس معروف "بیلد" را مطابق روال خود برگزار نماید.
این رویداد که غالباً پر از اخبار مختلف در مورد آینده مایکروسافت است، در ماه مه و در مرکز نمایشگاهی شهر سیاتل برگزار خواهد شد. سیاتل دقیقاً روبروی ردموند و در سمت دیگر دریاچه واشنگتن واقع شده است.

اما از این دوره کنفرانس شرکت مایکروسافت چه انتظاراتی می‌رود؟
مایکروسافت قرار است در این کنفرانس برنامه‌های مختلف خود را ارائه دهد و پیش‌بینی می‌شود استقبال بسیار بالایی از این کنفرانس به عمل آید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از کامپیوتر ویکلی، موضوعی که با قاطعیت می‌توان گفت، این است که در سالی که نمایشگاه و همایش متمرکز بر "توسعه دهنده" برگزار می‌شود، مایکروسافت به حرکت خود به سوی تمرکز بر منبع باز (یا همان اوپن سورس) ادامه می‌دهد.

ممکن است شما به خاطر داشتن این رویه، به انگیزه‌های تجاری مایکروسافت ایراد بگیرید، لیکن این شرکت در مسیر پیشرفت در فضای منبع باز، مشقت و مشکلات زیادی را متحمل شده و به همین خاطر در پی آن است که به نتایج قابل قبولی در این زمینه برسد.


کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که در سال ۲۰۱۷، خبرهای بیشتری در مورد زامارین، خدمات شناختی مایکروسافت و ربات‌ها خواهیم شنید.
اسکات گاتری، مدیر مرکز خدمات سازمانی و ابری مایکروسافت اخیراً اعلام کرد که پیش‌نمایش فعلی اس.دی.کی برای به‌روزرسانی سازندگان ویندوز در حال تکمیل است. همچنین مایکروسافت از دیسک‌های مدیریت‌شده آزور خبر داد که می‌تواند موجب سهولت کار توسعه دهندگان پی.ای.ای.اس و آی.ای.ای.اس شود.

کارشناسان فنی امیدوارند که خبرهای بیشتری درباره ویندوز باگ ترکر، رویکرد ام.اس.اف.تی برای مکانیک دوآپس (DevOps) و نحوه کارکرد این نرم‌افزار بشنوند و همچنین اطلاعات بیشتری در مورد پروجکت نئون ویندوز ۱۰، کسب نمایند.

به گفته گاتری، بیش از بیست و پنج سال است که مایکروسافت می‌خواهد به نحوی توسعه دهندگان و رهبران تکنولوژی نظیر بیل گیتس و ساتیا نادلا را گرد هم آورد و اکنون به نظر می‌رسد این آرزو با وجود کنفرانس بیلد به واقعیت پیوسته است.

فراموش نکنیم که در ماه مارس، ویژوال استودیو ۲۰۱۷ از راه می‌رسد که حتماً محتوای زیادی را همراه خود وارد بازار می‌کند.
در این سال، اینترنت اشیاء (یا IoT) هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

همچنین حتماً مایکروسافت توضیح خواهد داد که چگونه می‌خواهد مایکروسافت کلود و ویندوز را با هم ترکیب کند. البته این بحث، فعلاً در حد یک حدس از سوی کارشناسان است.
 


کد مطلب: 48035

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48035/مایکروسافت-بیلد-۲۰۱۷

ايتنا
  https://www.itna.ir