۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰

ضرر گوگل در پرداخت حقوق‌های بالا

ایتنا- برخی از کارمندان شرکت مادرتخصصی گوگل پس از دریافت حقوق‌های بالا، به این نتیجه رسیدند که می‌توانند گوگل را ترک کنند و به علایق خود برسند!
ضرر گوگل در پرداخت حقوق‌های بالا


برخی کارکنان بخش تولید خودروی خودران در شرکت آلفابت (شرکت مادر تخصصی گوگل) آنقدر حقوق‌های بالا دریافت کردند که توانستند با آن شرکت‌های دیگری تأسیس و گوگل را ترک کنند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سی.ان.بی.سی، برخی از این کارکنان هم به علت مبالغ زیاد دریافتی به این نتیجه رسیدند که امنیت شغلی دیگر برایشان مهم نیست و می‌توانند با خیال راحت گوگل را ترک کنند و به کارهای مورد علاقه‌شان بپردازند.

بر اساس اطلاعات موجود گوگل در برخی موارد حقوق‌های چند میلیون دلاری را طی ماه های فعالیت این افراد به آنها پرداخته و این سیستم پرداخت غیرعادی حقوق توسط گوگل که با هدف پیشبرد طرح ساخت خودروهای خودران صورت گرفته، کارکنان را به صرافت ترک گوگل انداخته است.

به دنبال این نوع رفتارهای برخی کارکنان گوگل، این شرکت نظام پرداخت خود را اصلاح کرده و از ساختار منسجم تر و یکپارچه‌تری استفاده کرده است. گوگل امیدوار است تا سال ۲۰۲۰ در قالب طرح ساخت خودروهای خودران خود موسوم به Waymo استفاده از اتومبیل‌های بدون نیاز به راننده را امکان‌پذیر کند.
کد مطلب: 48027
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام