کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کمپانی‌ سواچ قصد به‌دست گرفتن بازار ساعت‌‌های هوشمند را دارد

خبرگزاری فارس , 24 بهمن 1395 ساعت 13:02

ایتنا - شرکت سوییسی سواچ قصد دارد در دنیای ساعت‌های هوشمند خودنمایی کند.




شرکت سوییسی سواچ قصد دارد در دنیای ساعت‌های هوشمند خودنمایی کند و از همین رو با طراحی سیستم‌عامل اختصاصی خود برای ساعت‌های هوشمند گام اول را محکم برداشته است.


به گزارش ایتنا از فارس، این سیستم‌عامل که Swiss OS نام دارد، با همکاری شرکت تحقیق و فناوری CSEM طراحی شده و علاوه بر ساعت‌های هوشمند بر روی محصولات مبتنی بر اینترنت اشیا هم قابل استفاده است. انتظار می‌رود اولین ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل مذکور در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شوند.

سازگاری با بلوتوث، حفاظت دقیق تر از داده‌های خصوصی کاربران، نیاز به به‌روزرسانی کمتر از جمله ویژگی های سیستم‌عامل یاد شده است. بازار ساعت‌های هوشمند فعلا چندان پررونق نیست، اما بخش اعظم آن در کنترل شرکت‌های اپل و سامسونگ است. همچنین گوگل و اپل بازار سیستم‌عامل این ساعت‌ها را در اختیار دارند.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل ورود سواچ به این بازار کاهش درآمد و سود این ساعت‌ساز مشهور سوئیسی باشد. سود این شرکت در سال ۲۰۱۶ حدود ۴۷ درصد و درآمد آن تا ۱۱ درصد کاهش یافته و ظاهرا سوییسی‌ها تصور می‌کنند ورود به بازار ساخت ساعت‌های هوشمند یکی از راه‌حل‌های کاهش این مشکل باشد.


کد مطلب: 47984

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47984/کمپانی-سواچ-قصد-به-دست-گرفتن-بازار-ساعت-های-هوشمند

ايتنا
  https://www.itna.ir