۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۳

رونمایی مایکروسافت از مجموعه‌ای از قابلیت‌های امنیتی

ایتنا- این قابلیت‌های جدید که برای ویندوز و آفیس ۳۶۵ ارائه شده است، به کسب و کارهای حوزۀ امنیت سایبری کمک می‌کند.
رونمایی مایکروسافت از مجموعه‌ای از قابلیت‌های امنیتی


به زودی شرکت‌هایی که در حوزه نرم‌افزارهای گوناگون فعالیت می‌کنند، با مجموعه‌ای از ابزارهای مایکروسافت که در آینده در دسترس آنها قرار می‌گیرد، تجهیز خواهند شد که توانایی آنها به ویژه در زمینه امنیت نرم‌افزاری را ارتقاء خواهد بخشید.
شرکت مایکروسافت اخیراً اعلام کرده که در آینده‌ای نزدیک، از قابلیت‌های سایبری جدید خود در کنفرانس امنیتی آر.اس.ای رونمایی خواهد نمود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی.تی ورلد، مایکروسافت بعد از ارائه آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز، اعلام کرد که قابلیت استفاده از "اکتیو دایرکتوری" به همراه ویندوز هلو را در ویندوز ۱۰ فراهم خواهد کرد. گفتنی است این سامانه‌ها، امکان ورود به سیستم به روش بیومتریک را فراهم می‌کند.

مایکروسافت، همچنین ابزارهای جدید دیگری هم عرضه کرده است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا بتوانند با بکار بردن این محصولات به منظور انتقال محیط گروپ‌پالیسی به دستگاه‌های مدیریت‌ شده با فضای ابری، امکان استفاده بیشتر از محصولات مدیریت دستگاه موبایل را فراهم نمایند.


جالب‌تر از ابزارهای قبلی، ابزار جدیدی است که به مشتریان کمک می‌کند تا پیکربندی نرم‌افزار سرفیس را تحت مدیریت خود، تنظیم کنند و بتوانند کارهایی مانند غیرفعال کردن دوربین تبلت را به راحتی انجام دهند.
افزون بر این، کاربران آفیس ۳۶۵، یک ابزار جدید برای ارزیابی امنیت و بتای خصوصی یک سرویس، در اختیار خواهند داشت که اطلاعاتی را راجع به تهدیدات امنیتی به آنها ارائه می‌دهد.

غول نرم‌افزاری جهان، قابلیت‌های امنیتی پیشرفته را به عنوان بخشی از خدمات خود ارائه می‌دهد. این خدمات در اختیار سازمان‌ها و شرکت‌هایی قرار می‌گیرد که به نحوی، می‌خواهند اطلاعات خود را از خطر تهدیدات امنیتی که به شکل فزاینده‌ای در حال گسترش است، حفظ کنند.

شایان ذکر است که "ویندوز هِلو"، سیستم احراز هویت بیومتریک مایکروسافت است که با ارائه به‌روزرسانی سازندگان ویندوز ۱۰، با دو پیشرفت جدید همراه بوده است. اولاً، مایکروسافت، امکان ورود کاربران به سیستم بیومتریک ویندوز هلو را با استفاده از سرورهای اکتیو دایرکتوری، بدون نیاز به عامل دیگری فراهم کرده است و ثانیاً، مایکروسافت می‌کوشد که با استفاده از قابلیت جدید داینامیک لاک در ویندوز هلو، مشکل کاربران در مواقعی که فراموش می‌کنند کامپیوتر خود را قفل کنند، حل نماید.
این کار، گوشی هوشمند کاربر را به دستگاه ویندوز ۱۰ متصل می‌کند و دستگاه را به طور اتوماتیک، قفل می‌کند.
 
کد مطلب: 47975
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام