۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۴
جهانگرد:

وزارت ICT از اجرای طرح صیانت کودک و نوجوان حمایت می‌کند

ایتنا - به طور متوسط همه کاربران به سرعت ٢ مگابیت بر ثانیه دسترسی دارند که البته در LTE این سرعت تا ٢٠ مگابیت بر ثانیه نیز قابل افزایش است.
وزارت ICT از اجرای طرح صیانت کودک و نوجوان حمایت می‌کند


طرح صیانت کودک و نوجوان با حمایت وزارت ارتباطات و آموزش و پرورش به صورت پایلوت در برخی مدارس و به زودی برای تمام مدارس کشور اجرا خواهد شد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، نصراله جهانگرد در مراسم بهره‌برداری از فاز دوم شبکه ملی اطلاعات گفت: در حال حاضر در کشور با رشد ۷۰ درصدی محتوای خدمات ویدیویی در کشور مواجه هستیم و توسعه این خدمات نیز از اهداف شبکه ملی اطلاعات است.

وی با اشاره به گزارشی که در هفته دولت نیز ارایه شده بود، گفت: مقرر بود شبکه ملی اطلاعات در ۳ مرحله انجام شود. فاز اول شبکه هفته دولت رونمایی شد و امروز نیز مرحله دوم شبکه یعنی فاز رشد افتتاح می‌شود.

رییس سازمان فناوری اطلاعات با بیان اینکه خدمات فاز دوم در چهار مرحله برای جامعه فراهم شده، افزود: اهداف مهم فاز دوم از دید کاربران شامل افزایش پوشش دسترسی پهن‌باند، افزایش محتوا و خدمات دیجیتال جدید، افزایش کیفیت خدمات و مقرون‌به‌صرفه بودن دسترسی به محتوا و خدمات داخلی میشود.

وی با اشاره به ابلاغ سند الزامات افزود: با انجام پروژه‌هایی در زمینه زیر ساخت ظرفیت ترافیک کل کشور به ١٠ هزار گیگابیت بر ثانیه برسد که به طور متوسط همه کاربران به سرعت ٢ مگابیت بر ثانیه دسترسی دارند که البته در LTE این سرعت تا ٢٠ مگابیت بر ثانیه نیز قابل افزایش است.
کد مطلب: 47909
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام