۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۸

نقاشی طراحی‌های دیجیتالی توسط یک ربات کوچک تحسین‌برانگیز

ایتنا- این ربات کوچک تحسین‌برانگیز هر آنچه شما به صورت دیجیتالی طراحی کرده‌اید را تقلید کرده و بر روی کاغذ اجرا می‌کند.
نقاشی طراحی‌های دیجیتالی توسط یک ربات کوچک تحسین‌برانگیز


به نقاشی‌های درهم‌ و‌ برهم اینترنتی خوش آمدید!
ربات کوچک اما شایان ستایش "لاین آس"(Line-us)، برای جذب سرمایه‌های بیشتر بر روی وب‌سایت کیک‌استارتر(Kickstarter) قرار گرفته است. دارای بازوهایی کوچک بوده و از طریق اتصال با اپلیکیشن‌هایی روی تبلت یا موبایل‌های هوشمند، می‌تواند هر طرحی که شما به صورت دیجیتالی کشیده‌اید را به صورت همزمان بر روی کاغذ تقلید نماید.


به گزارش ایتنا به نقل از The Verge، این اپلیکیشن که PC و مک هم قابل استفاده است، با اتصال به اینترنت از طریق وای فای، امکان ارسال و دریافت پیام‌هایی را از سراسر جهان به ارمغان می‌آورد. شاید روش مناسبی برای برقرار ارتباط به شمار نرود؛ اما حداقل صمیمیت و شخصیت خاص خود را دارد.


سازندگان این ربات کوچک اعلام کرده‌اند، به دنبال ساخت جامعه‌ای از کاربران هستند که نقاشی‌های یکدیگر را از طریق اپلیکیشن جمع‌آوری کرده و به شخصی‌سازی ربات می‌پردازند.
لاین‌آس، رابط کاربری منحصربفرد خود را داشته و می‌تواند به دستگاه‌های آردوینو (Arduino)، اسکرچ (Scratch) و پایتون (Pyton) متصل گردد. همچنین امکان تعویض جوهر رنگی و اندازه قلم نیز در این ربات وجود دارد.

جالب است بدانید که این پروژه از همین حالا هم توانسته سرمایه مورد نیاز توسعه‌دهندگان را به دست آورد. در حال حاضر می‌توان با پرداخت هشتاد‌وشش دلار ( معادل شصت‌و‌نه پوند)،از نسخه‌های اولیه ربات لاین‌آس بهره‌مند گردید.

گر همه کارها طبق برنامه‌ریزی و به نحو احسنت پیش رود، در ماه اکتبر این ربات با قیمتی معادل با یکصدوبیست‌وچهار دلار به فروش نهایی خواهد رسید.
 
کد مطلب: 47876
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام