۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۰

حذف برنامه گوگل نو لانچر از لیست برنامه‌های فروشگاه گوگل پلی

ایتنا- قرار است گوگل برنامه گوگل نو لانچر (Google Now Launcher) را از لیست برنامه‌های فروشگاه خود حذف کند.
حذف برنامه گوگل نو لانچر از لیست برنامه‌های فروشگاه گوگل پلی


گوگل در چهاردهم ماه اوت، گزینه‌ای برای نصب نرم‌افزار "لانچر نو" بر روی هر دستگاه اندروید ارائه داده است، اما به نظر می‌رسد در پی تغییراتی در خصوص این خط مشی است.
با توجه به گزارش‌های فاش شده از طریق ایمیل پلیس اندروید، گوگل در حال برنامه‌ریزی برای حذف برنامه لانچر نو از فروشگاه بازی تا اواخر سال ۲۰۱۷ بوده، و از تایید دستگاه‌های جدیدی که سعی بر راه‌اندازی برنامه لانچر نو از اواسط ماه مارس هستند، خودداری خواهد کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از The Verge، گوگل نو لانچر حیات خودش را بر روی نکسوس پنج آغاز نمود و در ماه فوریه راه خودش را به سایز ابزارهای تحت برند نکسوس باز کرد و امروز اپلیکیشن مذکور یک گام فراتر رفته و باز هم ابزارهای بیشتری را زیر بال و پر خودش گرفته است.
با اینکه منابع خبری متعددی از حمایت گوگل از این برنامه و به‌روز‌رسانی مداوم آن خبر می‌دهند، اما به نظر نمی‌رسد این روزها شاهد حضور بیش از اندازه برنامه لانچر گوگل نو در فروشگاه‌‌های بازی باشیم.


از جمله قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان وارد کردن جانمایی‌های تعریف شده برای صفحه اصلی (هوم اسکرین) در لانچر‌های دیگر به این لانچر اشاره نمود. یکی از اهداف اصلی لانچر دسترسی آسان‌تر به برخی دیگر از محصولات و سرویس‌های گوگل است.

البته حذف برنامه گوگل لانچرنو، آنقدرها هم خالی از لطف نیست! اکنون این امکان وجود دارد که با حذف این برنامه، بتوان برنامه لانچر پیکسل جدیدی برای توسعه سایر دستگاه‌ها ارائه داد. در حال حاضر این امکان در اختیار انحصاری پیکسل و ایکس‌ال (XL) است.

به گفته کارشناسان، از این پس کاربران بایستی به راه حل سوم همچون نوآ لانچر (Nova Launcher) روی بیاورند تا بتوانند دستگاه‌های اندرویدی خود را توسعه دهند. جزئیات بیشتر در این خصوص به زودی منتشر خواهد شد.
 
کد مطلب: 47875
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام