۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۹

انگلیس برای دفع حملات سایبری روسیه دست به دامن ناتو شد

ایتنا - روسیه به روشنی در حال آزمایش ناتو و غرب است و قصد دارد حوزه نفوذ خود را گسترش دهد.
انگلیس برای دفع حملات سایبری روسیه دست به دامن ناتو شد


وزیر دفاع انگلیس، روسیه را به حملات سایبری به منظور از کار انداختن فرایند دموکراتیک در جهان غرب متهم کرد و از ناتو خواست تا با این روند مقابله کند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از کامپیوترورلد، مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس در این مورد گفته است: ناتو باید به شیوه‌ای موثر از خود در فضای سایبری دفاع کند، همان طوری که این کار را در هوا، زمین و دریا انجام می‌دهد. با این کار نیروهای متخاصم خواهند دانست که اگر بخواهند از تسلیحات سایبری استفاده کنند باید بهایش را بپردازند.

فالون که روز پنجشنبه در مورد تهدید تجدید حیات نظامی روسیه سخنرانی می‌کرد، به نقش احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا اشاره کرد و آن را نمونه‌ای از تهدیدات سایبری فزاینده روسیه دانست که دولت‌های غربی را هدف قرار داده است.

وی افزود: روسیه به روشنی در حال آزمایش ناتو و غرب است و قصد دارد حوزه نفوذ خود را گسترش دهد، کشورها را بی‌ثبات نماید و متحدان ما را تضعیف کند. در حالی که روسیه این اتهامات را رد می‌کند، وزیر دفاع انگلیس معتقد است ناتو باید با چالاکی، انعطاف پذیری و پیکربندی بهتر به مقابله با حملات سایبری بپردازد.
کد مطلب: 47850
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام