کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توبیخ یک حساب توییتری توسط ترامپ!

خبرگزاری فارس , 11 بهمن 1395 ساعت 12:14

ایتنا- این‌بار ترامپ در ادامه رفتاری عجیب خود، سراغ یک حساب توییتری رفته و خواسته تا دلایل و مستنداتش را درباره حضور اندک مردم در مراسم تحلیف خود را ارائه کند!




رفتارهای نامتعارف دونالد ترامپ پایانی ندارد و در جدیدترین اقدام از مدیر سازمان پارک‌های ملی در این کشور خواست مستنداتش درباره حضور کم مردم در مراسم تحلیف وی را ارائه کند.

به گزارش ایتنا از فارس، ترامپ پس از انتشار مطلبی در حساب توییتر این سازمان در مورد کمتر بودن تعداد افراد شرکت کننده در مراسم تحلیف ترامپ در مقایسه با اوباما شخصا مایکل تی رینولدز مدیر سازمان مذکور را احضار کرد تا با وی صحبت کند.

وی در جریان یک مکالمه تلفنی در شنبه گذشته شخصا به رینولدز دستور داد تا عکس های جدیدی از جمعیت حاضر در برابر کاخ سفید در واشنگتن یک روز قبل از برگزاری مراسم تحلیف ارائه دهد. ترامپ معتقد بوده که این عکس ها ثابت می‌کند رسانه‌ها در مورد تعداد افراد در این مراسم دروغ گفته‌اند. ظاهرا ترامپ بر این باور است که رسانه‌ها این عکس‌ها را به جای عکس‌های روز برگزاری مراسم تحلیف منتشر کرده‌اند تا مردم را فریب دهند.

ترامپ همچنین از ارسال یک توییت همراه با عکس در حساب کاربری این سازمان که در آن دو عکس از افراد حاضر در مراسم تحلیف اوباما و ترامپ با یکدیگر مقایسه شده اند تا جمعیت حاضر در مراسم تحلیف ترامپ کمتر نشان داده شود نیز بسیار اظهار خشم کرده است.

ماموران کاخ سفید در جریان تماس با رینولدز شماره تلفنی را برای تماس به وی داده اند و وی بعد از تماس چند لحظه‌ای گوشی را نگه داشته و سپس مستقیما با رییس جمهور آمریکا صحبت کرده است. ترامپ تا به حال بارها رسانه‌های مشهور آمریکا را به دروغگویی و ریاکاری متهم کرده و خواستار تغییر رویه آنها شده است.

رسانه‌های مختلف آمریکایی معتقدند تعداد جمعیت حاضر در مراسم تحلیف ترامپ یک سوم جمعیت حاضر در مراسم تحلیف اوباما بوده و این امر ترامپ را عصبانی کرده است. رینلودز در واکنش به درخواست های ترامپ تعدادی عکس هوایی از طریق وزارت کشور آمریکا برای کاخ سفید ارسال کرد. هر چند که به نظر نمی‌رسد که این عکس‌ها هم ادعاهای ترامپ در مورد حضور جمعیت یک میلیون نفری در مراسم تحلیفش را اثبات کند.


کد مطلب: 47793

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47793/توبیخ-یک-حساب-توییتری-توسط-ترامپ

ايتنا
  https://www.itna.ir