کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اسرار Galaxy S8!

خبرگزاری فارس , 9 بهمن 1395 ساعت 10:00

ایتنا- در عکسی که از گوشی جدید سامسونگ منتشر شده، اثری از دکمه Home دیده نمی‌شود و گویا حسگر اثر انگشت نیز به پشت گوشی منتقل شده است!




به تازگی تصاویری از نمای پشت و جلوی گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ در اینترنت منتشر شده که اطلاعات بیشتری را در مورد گوشی مذکور در اختیار کاربران کنجکاو قرار می‌دهد.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از هات هاردویر، تصاویر مذکور نشان می‌دهد برخی شایعاتی که در مورد گوشی گلکسی اس ۸ وجود داشته صحیح است که از جمله آنها می‌توان به ساخت نمایشگر شیشه‌ای فراگیر برای این گوشی اشاره کرد که کل قاب جلویی گوشی را در بر می‌گیرد.

همچنین در قاب جلویی گوشی مذکور اثری از دکمه Home دیده نمی‌شود و لذا می‌توان نتیجه گرفت که کارکردهای این دکمه به زیر صفحه نمایشگر منتقل شده است. طراحی دکمه مذکور به صورت مجازی موجب می شود تا گوشی یاد شده ظاهری یکپارچه پیدا کند و البته هدایت و ناوبری آن هم حساس‌تر شود.

ظاهرا حسگر اثر انگشت این گوشی هم به پشت آن منتقل شده و در کنار دوربین دیجیتال گوشی قرار گرفته است. علاوه بر این پرت USB-C جایگزین پرت microUSB شده و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری هم در زیر گوشی و در نزدیکی پرت USB-C قرار گرفته است.

گلکسی اس ۸ در دو مدل ۵.۸ و ۶.۲ اینچی عرضه شده و در هر دو مدل از نمایشگرهای AMOLED استفاده می‌شود که دقت آنها به ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل می‌رسد. بنابراین دقت صفحات یاد شده از نسبت ۱۶ به ۹ به نسبت ۱۸.۵ به ۹ تغییر می‌یابد.

دیگر امکانات این گوشی عبارت خواهند بود از دوربین‌های ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی در پشت و جلوی دوربین، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، امکان نصب کارت حافظه، پردازنده Qualcomm Snapdragon ۸۳۵ و باتری‌های ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی آمپری برای دو مدل ۵.۸ و ۶.۲ اینچی اشاره کرد.


کد مطلب: 47758

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47758/اسرار-galaxy-s8

ايتنا
  https://www.itna.ir