۰
plusresetminus
پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۰

عرضه گوشی جدید Galaxy S8

ایتنا - سامسونگ از عرضه گوشی Galaxy S8 در ماه آوریل خبر داده است.
عرضه گوشی جدید Galaxy S8


به گزارش ایتنا به نقل از سی‌نت، انتظار می‌رود جدیدترین محصول سامسونگ در روز ۱۴ آوریل معرفی شود.
به همین خاطر، اگر شما منتظر مدل جدید گوشی سامسونگ هستید، شاید لازم باشد کمی بیشتر صبر کنید.

گفته می‌شود مدل Galaxy S8، یعنی نسل جدید و بعد از Galaxy S7 که در ماه مارس سال گذشته عرضه شده بود، ابتدا در روز ۱۴ آوریل و در کشور کره رونمایی خواهد شد.

این گزارش درست یک روز پس از آن منتشر شد که سامسونگ اعلام کرد از مدل S8 در کنگره جهان موبایل که ماه آینده در بارسلون برگزار خواهد شد، رونمایی نخواهد کرد.

گفتنی است این کنگره بزرگترین رویداد جهانی پیرامون گوشی‌های تلفن همراه به شمار می‌رود و در گذشته نیز سامسونگ و دیگر گوشی‌سازان از آن به عنوان فرصتی برای معرفی بهترین دستگاه‌های خود استفاده کرده‌اند.

این شرکت کره‌ای امیدوار است که این گوشی جدید، جان تازه‌ای به بخش موبایل آن بدمد چرا که که از سوی Galaxy Note 7 دچار آسیب جدی شده بود.

در واقع Note 7 که یکی از سطح بالاترین گوشی‌های سامسونگ به شمار می‌رفت، در پاییز گذشته دچار انفجارهای متعدد شد که این امر منجر به فراخوانی و نیز قدغن شدن استفاده از آن از سوی خطوط هواپیمایی شد و سامسونگ را بر آن داشت تا پیش از بروز آسیب‌های بیشتر، مرگ این مدل گوشی را اعلام نماید.


از سوی دیگر، انتظار می‌رود که گوشی جدید سامسونگ از تراشه‌های Snapdragon ۸۳۵ شرکت کوالکام برخوردار باشد. بدین ترتیب، این نخستین پردازنده موبایل است که به تکنیک تولیدی ۱۰ نانومتر اتکا می‌کند.

در نتیجه، این پردازنده می‌تواند در یک بسته کوچکتر، کارهای بیشتری انجام دهد؛ بدین معنا که دیگر گوشی‌سازان نیز می‌توانند از Snapdragon ۸۳۵ حتی در گوشی‌های نازک‌تری هم استفاده نمایند.
 
کد مطلب: 47733
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام