۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

تغییرات جدیدی که در آی.او.اس، مک.او.اس، واچ.او.اس و تی.وی.او.اس، سیستم‌عامل‌های اپل ایجاد شده‌اند

ایتنا - اپل تمام سیستم‌عامل‌های خود برای ابزارهای هوشمندش را ارتقا داده و شما می‌توانید تغییراتی را که با به‌روزرسانی ابزارتان مشاهده خواهید کرد مطالعه کنید.
تغییرات جدیدی که در آی.او.اس، مک.او.اس، واچ.او.اس و تی.وی.او.اس، سیستم‌عامل‌های اپل ایجاد شده‌اند


اپل تمام پلتفرم‌های نرم‌افزاری خود را آپدیت کرد.

به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، آی.او.اس نسخه ۱۰.۲.۱، مک.او.اس نسخه ۱۰.۱۲.۳، واچ.او.اس ۳.۱.۳ و تی.وی.او.اس ۱۰.۱.۱ برای عموم کاربران راهی بازار شدند.

نسخه آی.او.اس جدید ضمن رفع باگ فنی، برخی توسعه‌های امنیتی نیز به ارمغان آورده است که پس از ورود نسخه بتای ۱۰.۳ که مود معروف تئاتر / Theatre Mode و پیشرفته شدن مود تاریکی / Dark Mode و والپیپرهای جدید روی آیفون ۷ را با خود حمل می‌کند، برای عموم کاربران در سایز ۶۷ تا ۷۲ مگابایت قابل دانلود است.

کِرَش کردن روی اپ فهرست Contacts، قفل شدن بی‌مورد موقع آف شدن ساعت، نمایان شدن قفل اکتیویشن روی هوم اسکرین از باگ‌های موجود بود که رفع شده است.

اما مک.او.اس ۱۰.۱۲.۳ سوئیچ خودکار روی گرافیک GPU، رفع باگ هنگام جستجوی پی.دی.اف، رمزگذاری پی.دی.اف‌ها، و رفت خطای نرم‌افزاری روی اپ‌های شرکا در بخش دوربین دیجیتال و ادیت عکس را (با تمرکز روی کاربران مک‌بوک پرو) به ارمغان آورده است.

اما به دنبال مشکلات عدیده روی واچ.او.اس نسخه ۳.۱.۱ و ۳.۱.۲ اپل تصمیم گرفت تا نسخه ۳.۱.۳ را به‌صورت stable راهی بازار کند تا هم رفع نقص کرده باشد و هم مانع از ادامه کِرَش های ادامه‌دار روی ساعت هوشمند شود.

درنهایت دارندگان اپل‌تی‌وی نسل چهار می‌توانند از خدمات نسخه تی.وی.او.اس ۱۰.۱.۱ با پرفورمنس بالاتر بهره بگیرند.
کد مطلب: 47705
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام