۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۷

مبین‌نت در بین 200 شرکت برتر ایرانی

ایتنا - شرکت ارتباطات مبین‌نت توانست بالاتر از کلیه شرکت‌های ارایه‌دهنده اینترنت و در جمع ۵۰۰ شرکت برتر ایرانی قرار گیرد.


شرکت ارتباطات مبین نت در نوزدهمین همایش معرفی شرکت‌های برتر ایران (IMI۱۰۰)، رتبه ۲۰۷ را کسب کرده است که نسبت به رتبه خود در سال گذشته ۴۱ رتبه ارتقاء داشته است.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی شرکت مبین‌نت، در این همایش که دیروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، شرکت ارتباطات مبین‌نت توانست بالاتر از کلیه شرکت‌های ارایه‌دهنده اینترنت و در جمع ۵۰۰ شرکت برتر ایرانی قرار گیرد.

استانداردهای مورد نظر در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر، شاخص میزان فروش (درآمد) و ۳۲ شاخص دیگر مانند شاخص‌های سودآوری و عملکرد، شاخص‌های صادرات، نقدینگی و شاخص‌های بدهی و بازار است. بر همین اساس مبین‌نت توانست رتبه ۲۴۸ سال گذشته خود را با صعود ۴۱ پله‌ای به رتبه ۲۰۷ ارتقا دهد که با این رتبه به یکی از شرکت‌های برتر در حوزه تله‌کام تبدیل شده است.

در اطلاعیه این شرکت آمده: شرکت ارتباطات مبین‌نت شیرینی این موفقیت بزرگ را ابتدا به کلیه‌ مشترکین خود که با اعتماد و وفاداری، راه را برای رسیدن به قله‌های موفقیت باز کرده‌اند و سپس به کارکنان خود که با تلاش و پشتکار، پایداری سازمان‌شان را تضمین کرده‌اند، تقدیم کرده و تبریک می‌گوید.
 
 
کد مطلب: 47700
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام