۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۹

انجام وظایف سازمانی کارمندان با استفاده از نرم‌افزار گوشی‌های هوشمند

ایتنا- شرودرز، یک شرکت خدمات مالی بریتانیایی است که در زمینه ارائه خدمات سرمایه‌گذاری، مدیریت سرمایه‌گذاری و بانک‌داری سرمایه‌گذاری فعالیت می‌نماید.
انجام وظایف سازمانی کارمندان با استفاده از نرم‌افزار گوشی‌های هوشمند


یک شرکت مشهور که در حوزۀ مدیریت دارایی فعالیت می‌کند، می‌خواهد امور سازمانی و انجام وظایف روزانه کارمندان خود را با ابزارهای آی‌تی و از طریق اتصال دستگاه‌های موبایل به سیستم‌های شرکت، تسهیل کند.
شرکت شرودرز در سال ۱۸۰۴ توسط یوهان هاینریش شرودر راه‌اندازی شد و در حال حاضر در ۲۷ کشور فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر لندن قرار دارد و سهام آن در بازار بورس لندن معامله می‌شود. این شرکت، نام خود را از یک خانواده فرانسوی-آلمانی یعنی خانواده شرودر گرفته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از کامپیوتر ویکلی، شرکت مدیریت دارایی جهانی شرودرز، از نرم‌افزاری استفاده می‌کند که این نرم‌افزار، می‌تواند انجام وظایف روزانه کارمندان را با سرعت و راحتی هرچه تمام‌تر از طریق هر دستگاه موبایلی امکان‌پذیر سازد؛ بدین منظور، این شرکت نرم‌افزاری را به کار می‌برد که دسترسی موبایل را به اپلیکیشن‌های کسب و کار فراهم می‌کند.

گفته شده این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی شده است که چهار هزار نفر کارمند می‌توانند به راحتی و بدون بروز هیچ‌گونه مشکلی، به سیستم موردنظرشان دسترسی داشته باشند و کارهای خود را انجام دهند.


گراهام کلن (Graham Kellen)، مدیر ارشد دیجیتال شرکت شرودرز اظهار داشت که این استراتژی با هدف افزایش سرعت فعالیت‌های کسب و کار و کاهش زمان انجام وظایف مشخص، تنظیم شده است. وی افزود طبیعی است که هر یک از کارکنان شاغل در حوزۀ کاری ما حتماً یک گوشی هوشمند دارد و هدف ما این است که این دستگاه موبایل را با اهداف سازمان خود سازگار کنیم و به همین خاطر می‌خواهیم که آن شخص بتواند وظایف خود را از طریق همان موبایل انجام دهد. مطابق برنامه‌ریزی، تنها چهار تا پنج دقیقه زمان لازم است تا شخص بتواند وارد سیستم شود. تمامی این فرآیندها به این خاطر است که بهره‌وری سازمان بالا رفته و کارایی و اثربخشی کارکنان نیز افزایش پیدا کند.

به عنوان مثال، گفته می‌شود که صدور مجوزهای اچ.آر (HR)، خرید و ثبت آنها، نیاز به چندین نفر دارد. در حالی که با ارائه نرم‌افزار مورد بحث، این فرآیند با سرعت بسیار بالاتری انجام می‌شود.
پیش‌تر مشتریان باید منتظر می‌ماندند تا هر یک از کارکنان وارد سیستم شوند و کارها را انجام دهند، اما اکنون این راهبرد تازه، سرعت پاسخگویی را به میزان شایان توجهی افزایش می‌دهد.
 
کد مطلب: 47697
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام