۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱

تعدیبل نیروی 700 نفری مایکروسافت

ایتنا - از جمله واحدهایی که اخراج‌ها در آنها صورت گرفته می‌توان به فروش، بازاریابی، منابع انسانی، مهندسی، امور مالی و غیره اشاره کرد.
تعدیبل نیروی 700 نفری مایکروسافت


مایکروسافت قصد دارد هفته آینده حدود ۷۰۰ کارمند خود را از کار بیکار کند. اگر چه این رقم در قیاس با کل ۱۱۳ هزار کارمند این شرکت رقم قابل ملاحظه‌ای محسوب نمی‌شود.


به گزارش ایتنا از فارس، در عین حال شایعاتی در مورد اخراج تعداد بیشتری از کارمندان مایکروسافت در جریان است، هر چند اخبار مذکور هنوز رد یا تایید نشده‌اند.

این شرکت می‌گوید روند اخراج تعدادی از کارمندان مایکروسافت تا ژوئن سال ۲۰۱۷ ادامه می یابد. سال مالی مایکروسافت در این تاریخ خاتمه می‌یابد.

پیش از این در مجموع ۲۸۵۰ کارمند این شرکت مشاغل خود را از دست داده‌اند. افراد اخراج شده علاوه بر آمریکا در برخی شعب مایکروسافت در سراسر جهان مشغول به کار بوده‌اند و مشاغل مختلفی داشته‌اند.

از جمله واحدهایی که اخراج‌ها در آنها صورت گرفته می‌توان به فروش، بازاریابی، منابع انسانی، مهندسی، امور مالی و غیره اشاره کرد.

هدف از این اخراج‌ها تنها کاهش هزینه‌ها نبوده و مایکروسافت مدعی است از این طریق به دنبال به‌روزرسانی مهارت‌های مورد استفاده در واحدهای گوناگون بوده است. مایکروسافت قصد دارد به جای افراد اخراجی ۱۶۰۰ کارمند جدید را در واحدهای مختلف به خدمات بگیرد.

افراد اخراجی ۶۰ روز فرصت دارند تا در داخل مایکروسافت شغل جدیدی برای خود دست‌وپا کنند و به ازای هر شش ماه کار در مایکروسافت به اندازه دو هفته حقوق دریافت خواهند کرد. مایکروسافت در سال مالی گذشته هم ۷۴۰۰ کارمندش را اخراج کرده بود. این رقم در سال ۲۰۱۴ برابر با ۱۸ هزار نفر بوده است.
کد مطلب: 47642
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام