کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعمال قوانین خاص گوگل برای برنامه‌های درایو به‌روز نشده

3 بهمن 1395 ساعت 13:14

ایتنا- گوگل برای برنامه‌های درایو که به‌روز نیستند، قوانین خاصی وضع خواهد کرد.




گوگل در حال بازسازی کامل برنامه‌های مربوط به درایو است و در اقدامی مهم، برنامه‌هایی که به روز نشده‌اند، در آوریل ۲۰۱۷ به طور کامل جمع‌آوری خواهند شد.
مطابق گزارش‌ها گوگل به طور کامل، در سوم ماه آوریل، نسخه‌های قدیمی‌تر برنامه‌های درایو (Drive)، داکس (Docs)، شیتس (Sheets) و اسلاید (Slides) را هم در سیستم عامل اندروید و هم آی.او.اس جمع خواهد کرد. بدین ترتیب کاربران حتی نخواهند توانست از این برنامه‌ها در صورت عدم کاربرد طولانی مدت، استفاده کنند.
با این وجود، همزمان با آغاز این عملیات که در ماه مارس می‌باشد، کاربران در صورتی که بخواهند به استفاده از این برنامه‌ها ادامه دهند، بایستی آنها را به‌روز کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از انگجت، از آنجایی‌که برنامه جی.پی.اس، از لیست نسخه این برنامه‌ها به طور کامل حذف شده است، امّا، افراد و کاربرانی که این برنامه را اخیرا به‌روز کرده‌اند، لازم نیست نگران چیزی باشند.
با این وجود، افرادی که بنا به دلایل خاص از جمله محدودیت‌های سخت‌افزاری و یا دستگاه‌های اندروید با نسخه پایین‌تر نتوانسته‌اند این برنامه را به‌روز کنند، باید تصمیم مناسبی اتخاذ نمایند. برای نمونه، ممکن است فضای ناکافی داشته و بخواهند حافظه دستگاه‌ها را به هنگام تکمیل حافظه نهان خالی کنند.




در اینجا لیست کاملی از وضع قوانین گوگل درایو بر برنامه‌هایی که باید از رده خارج شوند، مطابق تصمیم جدید این شرکت می‌بینید:
- گوگل درایو برای اندروید ( نسخه‌های پیش از ۲.۴.۳۱۱)
- گوگل داکس برای اندروید (نسخه های پیش از ۱.۶.۲۹۲)
- گوگل شیتز برای اندروید (نسخه‌های پیش از ۱.۶.۲۹۲)
- گوگل اسلایدز برای اندروید ( نسخه های بالاتر از ۱.۶.۲۹۲)
- گوگل درایو برای آی.او.اس (نسخه‌های بالاتر از ۴.۱۶)
- گوگل داس برای آی.او.اس (نسخه‌ای بالاتر از ۱.۲۰۱۶.۱۲۲۰۴)
- گوگل شیتز برای آی.او.اس (نسخه‌های بالاتر از ۱.۲۰۱۶.۱۲۲۰۸)
- گوگل اسلایدز برای آی.او.اس (نسخه‌های بالاتر از ۱.۲۰۱۶.۱۲۲۰۳)

همانطور که مشاهده می‌شود، این تصمیم شرکت گوگل، همه برنامه‌های مربوط به این مجموعه را دربرمی‌گیرد، و در  نتیجه کاربران باید هرچه سریع‌تر به فکر به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های خود برآیند تا دچار آسیب نشوند.
 


کد مطلب: 47639

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47639/اعمال-قوانین-خاص-گوگل-برنامه-های-درایو-به-روز-نشده

ايتنا
  https://www.itna.ir