۰
plusresetminus
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۴

ویندوز 10 به کتابفروشی تبدیل می‌شود

ایتنا - بخشی خاص برای خرید کتاب در ویندوز استور ایجاد می‌شود و کاربران بعد از بررسی کتاب‌ها می‌توانند آنها را خریداری کنند.
ویندوز 10 به کتابفروشی تبدیل می‌شود


مایکروسافت در حال اعمال تغییراتی در فروشگاه آنلاین ویندوز ۱۰ موسوم به ویندوز استور است که خرید کتاب را هم از طریق آن ممکن می‌کند.


به گزارش ایتنا از فارس، پیش از این خرید برنامه‌های نرم‌افزاری، بازی، فیلم سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی از این طریق ممکن بود و حالا مایکروسافت با فروش کتاب در ویندوز استور می‌خواهد با آمازون و دیگر کتاب فروشی های آنلاین رقابت کند.

به همین منظور بخشی خاص برای خرید کتاب در ویندوز استور ایجاد می‌شود و کاربران بعد از بررسی کتاب‌ها می‌توانند آنها را خریداری کنند. همچنین مرورگر Edge از EPUB کتاب‌ها پشتیبانی می کند تا خرید و کسب اطلاع از ویژگی‌های آنها تسهیل شود.

مایکروسافت سال‌ها قبل برنامه‌ای به نام Reader را برای خرید کتاب از طریق مرورگرهای اینترنتی عرضه کرده بود که با ویندوز موبایل و رایانه های جیبی پاکت پی سی هم سازگار بود. اما عدم استقبال کافی باعث شد ارائه این خدمات از سال ۲۰۱۱ متوقف شود. حالا هم مشخص نیست با توجه به وجود دهها سرویس مشابه موفق از این ابتکار عمل مایکروسافت استقبال خوبی به عمل آید.
کد مطلب: 47624
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام