۰
plusresetminus
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۱

در ارائه خدمات باید پیشگام و پیشرو باشیم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: باید در ارائه خدمات، پیشگام و پیشرو باشیم.
در ارائه خدمات باید پیشگام و پیشرو باشیم


به گزارش ایتنا از ایسنا، رسول سراییان صبح امروز در دیدار با مدیران و کارکنان شرکت مخابرات منطقه زنجان، به اهداف پیش‌بینی شده برای سال آتی شرکت اشاره و اظهار کرد: با توجه به ماهیت شرکت مخابرات در حوزه IT و ICT باید پیشگام و پیشرو در ارائه خدمات مطلوب و به روز باشیم.

وی ادامه داد: با رفع موانع پیش رو باید نقش موثری در حوزه شبکه و ICT داشته باشیم و با توجه به سرویس‌های جدید، به ارائه خدمات مطلوب به مشترکان بپردازیم که انجام زیرساخت‌های جدید مانند FTTH، نمونه‌هایی از سرویس‌های متمایز است.

این مسئول در ادامه، اهداف مندرج در ره‌نگاشت را گامی موثر در راستای هدف اصلی شرکت مخابرات ایران برشمرد و گفت: همه پیش‌بینی‌ها و چشم‌اندازهای در نظر گرفته شده در ره نگاشت، در راستای پیشرفت و نیل به ‌اهداف عالی و تعالی شرکت مخابرات در نظر گرفته شده است.

نیکنام جدیدی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان نیز دراین دیدار، گزارشی از وضعیت مخابرات در حوزه تلفن ثابت، تلفن‌همراه و دیتا در استان ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، در پایان این دیدار، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به سئوالات حاضران در بخش‌های فنی و نیروی انسانی پاسخ داد.
کد مطلب: 47622
نام شما
آدرس ايميل شما