۰
plusresetminus
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۷
به زودی اعمال می‌شود:

افزودن قابلیت جدید نرم‌افزاری به گوگل مپ

ایتنا- نرم‌افزاری که گوگل مپ در آینده‌ای نزدیک ارائه خواهد داد به گونه‌ای است که حداقل یک پیشنهاد منطقی و معقول در مورد محل پارک به کاربران عرضه خواهد کرد.
افزودن قابلیت جدید نرم‌افزاری به گوگل مپ


نرم‌افزار نقشه مشهور شرکت گوگل با نام "گوگل مپ"، این قابلیت را دارد که مسیرهای آسان‌تر برای عبور را به کاربران معرفی کند. اما اکنون انتظار می‌رود گوگل، ویژگی جدیدی به سرویس نقشه خود اضافه کند که به کمک آن، در مقصد می‌توان جای پارک را هم پیدا کرد.
شماری از کاربران که از نسخه ۹.۴۴ بتای گوگل مپ استفاده می‌کنند، به ویژگی جدیدی پی برده‌‌اند که با استفاده از آن می‌توان در مقصد تعیین‌شده روی نقشه، جای پارک نیز یافت.


به گزارش رایورز به نقل از انگجت، در حال حاضر گوگل مپ این قابلیت را دارد که میزان تراکم مسیری که می‌خواهید در آن رانندگی کنید را تعیین کند. ولی آیا می‌تواند به شما بگوید که بهتر است چه زمانی از آن مسیر برانید؟
نرم‌افزاری که گوگل مپ در آینده‌ای نزدیک ارائه خواهد داد به گونه‌ای است که حداقل یک پیشنهاد منطقی و معقول در مورد محل پارک به کاربران عرضه خواهد کرد.

شایان ذکر است که دسترسی به فضاهای موجود در یک مقصد معین، به سه صورت "آسان"، "متوسط" و "محدود" طبقه‌بندی شده است. اطلاعات مربوط به محل خالی پارک با علامت P در مقصد نمایش داده می‌شود که در کنار آن زمان‌سنجی قرار دارد و زمان رسیدن به محل پارک را نشان می‌دهد. وضعیت محدود نیز با رنگ قرمز نشان داده می‌شود.


به محض اینکه شما شروع به استفاده از این نرم‌افزار کنید، گوگل مپ جزئیات بیشتری را در قالب در اختیار شما قرار خواهد داد و جایگاه‌های پارک موجود در مقصدتان را به شما اعلام می‌کند.

البته هنوز معلوم نیست که گوگل چگونه اطلاعات مربوط به محل پارک را یافته و جمع‌آوری می‌کند، ولی به نظر می‌رسد این شرکت با استفاده از تجهیزات از پیش نصب‌شده در مکان‌هایی نظیر ایستگاه قطار یا فرودگاه، داده‌های مورد نیاز را جمع‌آوری نموده و در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. در ضمن بعید به نظر می‌رسد این سرویس قابلیت نمایش وضعیت محل‌های پارک‌ خالی در خیابان‌ها را نیز براحتی نمایش دهد.

هنوز مشخص نیست که گوگل چه زمانی این سرویس را در اختیار همه کاربران قرار خواهد داد. همچنین مکان‌هایی که می‌توان از این سرویس استفاده کرد هنوز توسط گوگل مشخص نشده است.
 
کد مطلب: 47619
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام