۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰

تحویل کالا با پهپاد تا پایان 2017 در کانادا عمومی می‌شود

ایتنا - آزمایش‌های اولیه برخی شرکت‌های خدماتی برای استفاده از این پهپادهای پستی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد.
تحویل کالا با پهپاد تا پایان 2017 در کانادا عمومی می‌شود


کانادا هم در کنار فرانسه و انگلستان به جمع کشورهایی پیوست که قصد دارند از پهپاد برای تحویل برخی انواع کالا و اقلام به مشتریان استفاده کنند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از انگجت، مقامات مسئول در حوزه حمل و نقل در کانادا با پرواز آزمایشی اولین پهپاد در این کشور در حوالی روستایی در ایالت آلبرتا موافقت کرده اند تا در نهایت راه برای تحویل محصولات خریداری شده توسط مشتریان با استفاده از پهپاد باز شود.

انتظار می‌رود شرکت‌های مختلف برای تحویل محصولات خریداری شده توسط مشتریان در کانادا تا اواخر سال جاری میلادی به استفاده از این پهپادها روی بیاورند. برای هدایت این پهپادها و کسب اطمینان از رسیدن آنها به مقصد از هدایت ماهواره‌ای استفاده خواهد شد.

قرار است آزمایش‌های اولیه برخی شرکت‌های خدماتی برای استفاده از این پهپادها در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ آغاز شود. استفاده از این سیستم تحویل کالا در کشورهایی مانند کانادا با توجه به بافت جمعیتی و شیوه خانه‌سازی قابل اعمال خواهد بود. اما در مناطقی با بافت متراکم جمعیتی و انبوه آپارتمان‌ها قابل استفاده به نظر نمی‌رسد.

انتظار می‌رود در آینده پهپادها ماموریت‌های دشوارتری را بر عهده گرفته و از آنها برای حمل غذا و انتقال آن به مناطق سانحه دیده نیز استفاده شود.
کد مطلب: 47548
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام