کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همکاری انویدیا و گوگل برای ارائه خدمات جدید هوش مصنوعی

خبرگزاری فارس , 19 دی 1395 ساعت 10:15

ایتنا - انویدیا کنسول جدیدی موسوم به انویدیا شیلد را که مبتنی بر اندروید تی‌وی است عرضه کرده که دسترسی به محتوا بر روی تلویزیون را از طریق فناوری هوش مصنوعی دگرگون می‌کند.




کمپانی سخت‌افزاری انویدیا در خبرهای اخیر خود، همکاری‌های گسترده با گوگل برای ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات هوش مصنوعی را نیز خاطرنشان کرده است.


به گزارش ایتنا از فارس، این شرکت کنسول جدیدی موسوم به انویدیا شیلد را که مبتنی بر اندروید تی‌وی است عرضه کرده که دسترسی به محتوا بر روی تلویزیون را از طریق فناوری هوش مصنوعی دگرگون می‌کند.

این کنسول ۱۹۹ دلاری به کاربران امکان می‌دهد به محتوای چندرسانه‌ای شرکت‌هایی مانند آمازون و نتفلیکس نیز بر روی تلویزیون‌ها دسترسی داشته باشند و این محتوا را با کیفیت 4K HDR دریافت کنند.

علاوه بر شناسایی سلیقه و ذائقه مخاطب از این طریق، صدور فرامین صوتی هم با استفاده از این کنسول‌ها ممکن است. البته این فرامین می‌توانند حداکثر از فاصله شش متری صادر شوند.

قرار است کنسول‌های یاد شده در هفته‌های آینده به‌روز شوند تا از آنها تنها برای صدور دستور پخش برنامه‌های ویدئویی استفاده نشود و برای تاکسی گرفتن از طریق برنامه تاکسی یاب اوبر، درست کردن قهوه، روشن کردن سیستم پخش موسیقی یا پرسش در مورد وضعیت آب و هوا هم قابل استفاده باشند.

این کنسول با SmartThings سامسونگ هم سازگاری دارد و در صورت اتصال به آن برای روشن کردن محصولات هوشمند خانه مانند قهوه‌سازها، درب گاراژ، قفل‌ها، ترموستات، دوربین‌ها و ... قابل استفاده است.


کد مطلب: 47439

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47439/همکاری-انویدیا-گوگل-ارائه-خدمات-جدید-هوش-مصنوعی

ايتنا
  https://www.itna.ir