۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۳

اپ استور اپل رکورد فروش را جا به جا کرد

ایتنا- پس از سالی که در آن سازندگان اپلیکیشن‌های سیستم‌های هوشمند درآمدی فوق العاده از این راه داشتند، حال شرکت اپل اعلام کرده است که در شب سال نو، اپ استور این شرکت رکورد فروش خود را شکاند.
اپ استور اپل رکورد فروش را جا به جا کرد


یکشنبه گذشته را می‌توان به عنوان شلوغ‌ترین روز اپ‌استور اپل نسبت داد. این شرکت اعلام کرده است که کاربران بالغ بر ۲۴۰ میلیون دلار در این روز در اپ‌استور اپل صرف کرده‌اند. به علاوه فصل تعطیلات نیز به نوبه خود دوران شلوغی برای اپ‌استور اپل بود. این شرکت اعلام کرده که در ماه دسامبر بالغ بر ۳ میلیارد دلار در اپ‌استور هزینه شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تاپ تک نیوز، اپ‌استور اپل که در سال ۲۰۰۸ معرفی شد، در حال حاضر بیش از ۲.۲ میلیون اپلیکیشن مجانی و پولی داشته که بر روی آیفون‌، آیپد، آیپاد و اپل واچ قابل اجرا هستند. سازندگان اپلیکیشن‌های سیستم عامل iOS در سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد دلار از این راه کسب درآمد کرده‌اند که در مقایسه با آمار سال ۲۰۱۵ دارای ۴۰ درصد افزایش است. این اپلیکیشن‌ها از بازی‌ها گرفته تا برنامه‌های کاری مورد نیاز را شامل می‌شوند.

بیشترین برنامه‌ای که در شب سال نو و در دوران تعیلات از اپ‌استور دانلود شده بود بازی سوپر ماریو ران (Nintendo’s Super Mario Run) بود که در ۱۵ دسامبر بر روی اپ‌استور قرار گرفته بود. بر اساس گزارشی از اپل در ۴ روز ابتدایی عرضه این بازی، کاربران ۴۰ میلیون بار آن را دانلود کرده بودند.
پرفروش‌ترین اپلیکیشن‌های اپل در اپ‌استور مانسر استرایک (Monster Strike)، فانتزی وست لند(Fantasy Westland)، کلش رویال (Clash Royale) و پوکمون گو (Pokemon Go) بوده‌اند.

میزان تولید اپلیکیشن توسط در اپ‌استور اپل نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته و بزرگ‌ترین بازارهای موجود برای این شرکت آمریکا، چین، ژاپن و بریتانیا می‌باشند. با این وجود کشورهایی مانند چین محدودیت‌هایی را برای دانلود اپلیکیشن بر روی اپ‌استور قرار داده‌اند. یکی از این موارد درخواست مقامات کشور چین از حذف برنامه نسخه چینی روزنامه نیویورک تایمز از روی اپ‌استور بود.


فرد ساینز نماینده روزنامه نیویورک تایمز اعلام داشته: به دلیل مشکلات موجود حال حاضر، این اپلیکیشن می‌بایست از اپ‌استور حذف شود. این اپلیکیشن پس از تغییرات اوضاع موجود و رو به راه شدن آن، بار دیگر بر روی اپ‌استور قرار خواهد گرفت.

تغییرات به وحود آمده بر روی اپ استور شرکت اپل در طی سالیان گذشته باعث شده این بازار نرم افزار سیستم‌های هوشمند، به بلوغ خود رسیده باشد و درآمد گسترده‌ای را برای شرکت اپل به همراه داشته باشد.
 
کد مطلب: 47431
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام