۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۶

آسانژ: اوباما خانواده‌ام را هدف گرفته است

ایتنا - جولیان آسانژ، بنیان‌گذار سایت افشاگر ویکی‌لیکس در مصاحبه با فاکس‌نیوز به موضوعات متعددی از جمله افشای اسناد و مدارک مربوط به کمیته ملی دموکرات‌ها توسط ویکی‌لیکس از روسیه پرداخت.
آسانژ: اوباما خانواده‌ام را هدف گرفته است


بنیانگذار سایت افشاگر ویکی‌لیکس در مصاحبه با فاکس‌نیوز تاکید کرد: رئیس جمهور در حال کناره‌گیری آمریکا خانواده‌اش از جمله فرزندانش که کمتر از ۱۰ سال سن دارند، را هدف گرفته است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، جولیان آسانژ، بنیان‌گذار سایت افشاگر ویکی‌لیکس در مصاحبه با فاکس‌نیوز به موضوعات متعددی از جمله افشای اسناد و مدارک مربوط به کمیته ملی دموکرات‌ها توسط ویکی‌لیکس از روسیه پرداخت.

وی گفت: من به صورت غیرقانونی و بدون هیچ اتهامی شش سال است که محبوس هستم. این شرایط بسیار سخت است اما من خودم را برای این ماموریت آماده کردم، من این نوع بازی‌ها را می‌شناسم در آنها قدرت‌های بزرگ سعی می‌کنند تا تلافی کنند اما بحث خانواده متفاوت است. من فرزندان کوچکی دارم که کمتر از ۱۰ سال سن دارند، آنها برای چنین ماموریت و بازی آماده نشده‌ بودند. به نظر من بسیار ناعادلانه است که خانواده من در این ماجرا هدف قرار گیرند. خانواده من بی‌گناه هستند.

مصاحبه کامل آسانژ با شبکه فاکس‌نیوز قرار است امروز پخش شود و بخش‌های فوق مربوط به کلیپی است که از این مصاحبه پخش شده است.

بر اساس آمار تحقیقات کارگروه سازمان ملل در خصوص بازداشت‌های خودسرانه، آسانژ به صورت غیرقانونی و خودسرانه بازداشت شده و باید فورا آزاد شود و غرامت دریافت کند.

آسانژ در ۱۹ ژوئن سال ۲۰۱۲ وارد سفارت اکوادور در لندن شد و درخواست پناهندگی سیاسی داد که با درخواستش نیز موافقت شد.
کد مطلب: 47411
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام