۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۶

عرضه لپ تاپ 9 هزار دلاری برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی

ایتنا - شرکت ایسر لپ‌تاپ 900 دلاری موسوم به Predator 21 X عرضه کرده که دارای نمایشگری منحنی و قدرت سخت‌افزاری فوق‌العاده برای اجرای بازی‌های سنگین ویدئویی است.
عرضه لپ تاپ 9 هزار دلاری برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی


شرکت ایسر لپ‌تاپ جدیدی به نام Predator 21 X عرضه کرده که دارای نمایشگری منحنی و قدرت سخت‌افزاری فوق‌العاده برای اجرای بازی‌های سنگین ویدئویی است.


به گزارش ایتنا از فارس، نمایشگر منحنی و ۲۱ اینچی این لپ‌تاپ از دقت ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ برخوردار است و ۹۰۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

از جمله ویژگی‌های سخت‌افزاری این لپ‌تاپ می‌توان به دو کارت گرافیک GeForce GTX 1080 X ، پردازنده Core i7 شرکت اینتل، ۶۴ گیگابایت رم از نوع DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه اس.اس.دی اشاره کرد. حافظه‌های این لپ‌تاپ‌ها تا ۵ برابر سریع‌تر از حافظه‌های موسوم به SATA هستند.

به طور پیش فرض بر روی این لپ‌تاپ‌ها دو ترابایت حافظه نصب شده که البته این رقم در صورت تمایل کاربر قابل افزایش است.

لپ‌تاپ یاد شده با توجه به قابلیت‌هایی که دارد حدود ۸ کیلوگرم وزن دارد. از جمله نقاط قوت این لپ‌تاپ می‌توان به امکان ردگیری حرکات چشم کاربر برای کاهش زمان مورد نیاز برای واکنش، صفحه کلید بزرگ و قابل برنامه‌ریزی با تابش نور از پشت دکمه‌ها، چهار بلندگو و دو ساب ووفر برای انتقال با کیفیت صدا و چهار فن خنک‌کننده اشاره کرد.
کد مطلب: 47376
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام