کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک گام دیگر در هوشمندسازی خانه؛

با این جعبه کوچک کل خانه تان را کنترل کنید

خبرگزاری مهر , 15 دی 1395 ساعت 10:34

ایتنا- این دستگاه با اتصال به اینترنت، به شما امکان کنترل قفل‌ها و حتی مدیریت زنگ‌های در را نیز می‌دهد!




یک شرکت هلندی که در زمینه ارائه خدمات امنیت بی‌سیم و هوشمندسازی خانه‌ها فعال است ابزار هوشمند تازه‌ای برای کنترل منازل در نمایشگاه سی.ای.اس ۲۰۱۷ عرضه کرده است.


به گزارش ایتنا از مهر به نقل از دیجیتال ترندز، این ابزار یک جعبه کوچک با نمایشگر لمسی ال.سی.دی ۷ اینچی است که هم تماشای دوربین های امنیتی موجود در منزل را ممکن می‌کند و هم جمع آوری داده از حسگرهای مختلف موجود در منزل را تسهیل می‌کند.

این ابزار با دو فناوری بی‌سیم وای.فای و Z-Wave سازگاری دارد و با استفاده از آن به راحتی می‌توان قفل‌های مختلف منزل را از راه دور باز و بسته کرد. مشاهده بخش‌های مختلف منزل، مدیریت ترموستات، چراغ‌های برق، قفل‌ها، زنگ‌های در و ... از جمله دیگر امکانات این محصول است.

امکان نصب سیم‌کارت‌های نسل سوم یا چهارم هم بر روی این دستگاه وجود دارد. کاربران با نصب کارت حافظه می‌توانند داده‌های ضبط شده را بر روی سرورهای کلود یا بر روی خود دستگاه ذخیره کنند. این دستگاه با بلندگوی هوشمند آمازون اکو، ترموستات هوشمند و قفل‌های در هوشمند Z-Wave سازگاری دارد.

این دستگاه مجهز به سیستم عاملی موسوم به Smanos است که البته با آندروید سازگار است و لذا می‌توان برنامه‌های آندرویدی را به آن اضافه کرد تا بتوان خانه را از راه دور نیز کنترل کرد.

این دستگاه در صورت نزدیک شدن زمان اتمام باتری با صدای سوت هشدار می‌دهد و البته دارای حسگرهای دما و سطح رطوبت نیز هست تا در این زمینه نیز به کاربران اطلاع‌رسانی کند.


کد مطلب: 47375

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47375/این-جعبه-کوچک-کل-خانه-تان-کنترل-کنید

ايتنا
  https://www.itna.ir