۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲

نگرانی‌های سیاسی صرف هزینه در حوزه فناوری را کاهش می‌دهد

ایتنا - میزان پولی که مردم جهان صرف خرید گوشی‌های هوشمند و دیگر کالاهای مشابه خواهند کرد در سال ۲۰۱۷ به ۹۲۹ میلیارد دلار خواهد رسید که نسبت به رقم ۹۵۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ کاهش نشان می‌دهد.
نگرانی‌های سیاسی صرف هزینه در حوزه فناوری را کاهش می‌دهد


انتظار می‌رود صرف هزینه در حوزه فناوری های مصرفی و مورد استفاده عموم مردم در سال ۲۰۱۷ کاهش یابد و علت این مساله نگرانی‌ها و بلاتکلیفی‌های سیاسی ناشی از تحولات تازه در آمریکا و انگلیس است.


به گزارش ایتنا از فارس، خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و انتخاب ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا، آینده سیاسی و اقتصادی این دو کشور و هم پیمانان آنها را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است. همین مساله باعث می شود تا سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری کاهش یابد.

بررسی‌های انجمن فناوری‌های مصرف‌کنندگان نشان می‌دهد که میزان پولی که مردم جهان صرف خرید گوشی‌های هوشمند و دیگر کالاهای مشابه خواهند کرد در سال ۲۰۱۷ به ۹۲۹ میلیارد دلار خواهد رسید که نسبت به رقم ۹۵۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ کاهش نشان می‌دهد.

این وضعیت هم موجب کاهش سرمایه‌گذاری صاحبان مشاغل در حوزه فناوری می‌شود و هم تمایل دولت‌ها به صرف بودجه در این بخش را کاهش می‌دهد. گفتنی است نیمی از سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری‌های مورد استفاده مصرف‌کنندگان مربوط به ساخت و عرضه گوشی‌های هوشمند خواهد بود.
کد مطلب: 47374
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام