۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

معرفی ورژن جدید مدل ایکس پی اس ۱۳ لپ تاپ دل

ایتنا- این شرکت که در گذشته نه‌چندان دور از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بود به دنبال بازگشت قدرتمندانه در نمایشگاه سی ای اس (CES ۲۰۱۷) است.
معرفی ورژن جدید مدل ایکس پی اس ۱۳ لپ تاپ دل


شرکت Dell پس از مدتی دوری از صنعت جهانی لپ‌تاپ دوباره در این حوزه به جنب و جوش افتاده است. در همین راستا این شرکت که در گذشته نه‌چندان دور از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بود به دنبال بازگشت قدرتمندانه در نمایشگاه سی ای اس (CES ۲۰۱۷) است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از انگجت، در حال حاضر اطلاعات اندکی از این لپ‌تاپ منتشر شده است که حاکی از بدون لبه بودن آن است، و اکثر ابعاد آن را صفحه نمایش می‌گیرد. این لپ تاپ ۲ در ۱ (بدین معنا که امکان استفاده هم بصورت لپ‌تاپ و هم تبلت را داراست) با ویندوز ۱۰ راهی بازار خواهد شد. این محصول احتمالاً قابلیت‌هایی مانند سرفیس دایال (Surface Dial) مایکروسافت را هم در خود جای خواهد داد. این رایانه جالب و پرطرفدار بوده و به‌زودی به یک تبلت تبدیل می‌شود.

محصول جدید دل، ایکس‌پی‌اس ۱۳، طرفداران خاص و وفادارانی را به سمت خود جذب کرده است، کسانی که قابلیت‌های ویژه مانند: آمیزه‌ای از قابلیت حمل آسان و سرعت باز و بسته شدن، صفحه نمایش بدون حاشیه و زیبا و... برایشان فوق‌العاده می‌باشد.
البته این را هم باید افزود که این محصول، یک لپ‌تاپ مانند دیگر لپ‌تاپ‌هاست و مشابه لپ‌تاپ‌های ۲ در۱، لنوو سری یوگا یا اچ‌پی مدل اسپکتر ایکس ۳۶۰ (Spectre x۳۶۰) می‌باشد. تافوت مهم البته این است که این لپ‌تاپ، قابلیت تبدیل به تبلت را هم دارد.


علیرغم ویژگی‌های فوق، اگر حتی این لپ‌تاپ هیچ نکته جالبی هم نداشته باشد، پردازنده‌های نسل هفتم آن با گرافیک‌های یکپارچه، درایوهای حالت جامد و یک دسته درگاه (پورت) آن واقعاً جالب توجه است.

اما در خصوص تاریخ عرضه و نیز قیمت این لپ‌تاپ که همه ذهن‌ها را به خود مشغول کرده است چه می‌دانیم؟
واقعیت این است که هنوز اطلاعات چندان موثق و درستی از قیمت این لپ‌تاپ در دسترس نیست، ولی یکی از عادات‌ شرکت دل برای شروع فروش محصولات خود این است که محصولات خود را در نمایشگاه سی‌ای‌اس به نمایش می‌گذارد؛ همچنین می‌توان در مورد این لپ‌تاپ، یک فرض معقول می‌توان داشت و آن هم استفاده از صفحه نمایش لمسی است که همین عامل باعث افزایش قیمت آن به بیش از ۸۰۰ دلار می‌شود و ضمنا یک اکانت نتفلیکس (Netflix) را به همراه خواهد داشت.
 
کد مطلب: 47357
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام