کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یخچال هوشمندی که صاحبش را درک می‌کند

خبرگزاری مهر , 14 دی 1395 ساعت 16:16

ایتنا- فناوری جدید یادگیری هوشمندانه با هدف پیشرفته‌تر کردن قابلیت‌های لوازم خانگی امروزی، روی یخچال به کار گرفته شد.




به گزارش ایتنا از مهر، فناوری جدید یادگیری هوشمندانه با هدف پیشرفته‌تر کردن قابلیت‌های لوازم خانگی امروزی، به عنوان راهکاری برای هوشمندسازی سبک زندگی، در نمایشگاه CES2017 به نمایش گذاشته می شود.


نمایشگاه تجهیزات و محصولات الکترونیکی لاس وگاس آمریکا (CES2017 ) پنجم تا هشتم ژانویه (۱۶ الی ۱۹ دی ماه ۱۳۹۵) برگزار می‌شود و در این نمایشگاه کمپانی‌های مطرح فناوری اطلاعات و ارتباطات دنیا، آخرین دستاوردهای خود را در حوزه فناوری‌های نوین اطلاعات در معرض دید عموم می‌گذارند.

کمپانی کره‌ای ال.جی الکترونیکس با هدف پیشرفته‌تر کردن سبک زندگی، قابلیت‌های جدیدی را در یخچال هوشمند عرضه خواهد کرد و از فناوری جدید یادگیری هوشمندانه در این کالا پرده برداری می‌کند. این قابلیت به این یخچال امکان می‌دهد تا با گردآوری و بررسی الگوهای سبک زندگی مشتری به مرور زمان کاربران را بهتر درک کنند.

این فرایند پایان‌ناپذیر است و با گذشت زمان بهتر می‌شود تا راهکارهای جدیدی برای رسیدن به فناوری اینترنت اشیاء به دست آید.

یخچال هوشمند با فناوری یادگیری هوشمندانه، آسایش بیشتری برای مشتریان فراهم می‌کند. یادگیری هوشمندانه این یخچال با تحلیل الگوهای استفاده و مصرف مواد غذایی کاربردهای متفاوتی را با پیش‌بینی فعالیت‌های خانواده بر اساس رفتارهای گذشته انجام می‌دهد.

مانند پر کردن خودکار جایخی در زمان خاصی از روز که آب سرد بیشتر مورد نیاز است. در فصل تابستان، وقتی یخچال هوشمند حس کند دما و رطوبت به گونه‌ای است که ممکن است منجر به فاسد شدن مواد غذایی شود، می‌تواند سیستم استریلیزاسیون چهارمرحله‌ای را خودبه‌خود فعال کند تا عمر مواد غذایی بیشتر شود.


کد مطلب: 47354

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47354/یخچال-هوشمندی-صاحبش-درک-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir