۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۰

پیش‌بینی اپل برای فروش آیفون ۷ محقق نمی‌شود

ایتنا- کارشناسان انتظار دارند آمار فروش آیفون ۷ در نیمه‌ اول سال ۲۰۱۷ قریب به ۵ میلیون کمتر از آمار فروش این گوشی در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ باشد.
پیش‌بینی اپل برای فروش آیفون ۷ محقق نمی‌شود


در طی سال‌های گذشته شاهد آن بودیم که غالبا آیفون‌های جدید شرکت اپل در همان روزهای نخست عرضه، فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کردند. همچنین معمولا هرساله گوشی‌های جدید اپل رکورد فروش نسخه قبلی خود را نیز در سه ماهه اول، بهبود می‌بخشند. اما بنظر می‌رسد این قاعده شاید برای آخرین محصول شرکت اپل، یعنی گوشی هوشمند آیفون ۷، صادق نباشد.


به گزارش ایتنا از انگجت، بنا به گزارش سایت Nikkei، فروشندگان محصولات اپل در سراسر جهان از این شرکت خواسته‌اند تا تولید این محصول را کاهش دهد. این موضوعی است که برای شرکت اپل چندان خوشایند نخواهد بود، و نشان از تغییر قاعده همیشگی فروش بالای محصولات آن دارد.
گفتنی است اپل همواره و همزمان با ارائه تازه‌ترین نوع از گوشی هوشمند خود، آماده استقبال داغ کاربران، و بدنبال آن مطالبه فروشندگان برای افزایش حجم تولید و عرضه محصول جدید خود بوده است.

بر اساس داده‌ها و اطلاعاتی که از فروشندگان بدست آمده است، این سایت اعلام کرد که به زودی شاهد کم کردن ۱۰ درصدی تولید این محصول اپل خواهیم بود. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع موثق، تقاضا برای خرید آیفون‌های اپل در کشور چین و سایر بازار‌های جهان در مقایسه با روزهای ابتدایی عرضه، کاهش قابل توجهی پیدا کرده است.


همچنین برخلاف سال‌های گذشته، تولیدکنندگان در چرخه تأمین و همچنین مشتریان اپل به‌جای کنکاش برای اطلاع از عملکرد اپل و همچنین میزان فروش آیفون ۷، توجه خود را معطوف نسل بعدی آیفون اپل کرده‌اند که سال ۲۰۱۷ میلادی به مناسبت دهمین سالگرد عرضه این گوشی هوشمند به بازار روانه می‌شود.

با توجه به کنجکاوی کاربران در مورد نسل بعدی آیفون‌، بسیاری از تأمین‌کنندگان اجزاء و قطعات مورد استفاده در آیفون‌های اپل با نگاهی محافظه‌کارانه به آمار فروش آیفون ۷ می‌نگرند. اطلاعات ارائه‌ شده نشان از این دارد که این کمپانی‌ها انتظار دارند آمار فروش آیفون ۷ در نیمه‌ اول سال ۲۰۱۷ قریب به ۵ میلیون کمتر از آمار فروش این گوشی در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ باشد.
 
کد مطلب: 47321
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام