کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راه‌اندازی انبارهای شناور آمازون برای تحویل کالا با پهپاد

خبرگزاری فارس , 11 دی 1395 ساعت 11:24

ایتنا- آمازون حالادیگر به تحویل اجناس با استفاده از پهپاد فکر می‌کند.




برنامه‌های آمازون برای تحویل کالا با استفاده از پهپاد محدود به تحویل برخی اقلام محدود به مشتریان و پرواز به درب منازل آنها نیست و این شرکت برنامه‌های جاه طلبانه گسترده‌تری را به همین منظور اجرا خواهد کرد.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از انگجت، بر اساس اختراعی که به تازگی توسط آمازون به ثبت رسیده این شرکت قصد دارد انبارهای شناور بزرگ هوایی را در نزدیکی مناطق شلوغ و محل وقوع رویدادهایی همچون مسابقات ورزشی مهم ایجاد کند و با استفاده از پهپاد به تحویل اقلام مدنظر مشتریان بپردازد.

ساختار این انبارهای پرنده مشابه با بالون‌های هوایی کوچک است و پهپادها بعد از دریافت سفارشات مردم حاضر در اطراف این بالن‌ها اشیا یا مواد غذایی مختلف را به آنها تحویل می‌دهند. امازون قصد دارد در آینده برای معرفی این خدمات به کاربران در نزدیکی اماکن برگزاری فستیوال‌های موسیقی یا مسابقات ورزشی حساس تبلیغات گسترده‌ای به عمل آورد.

برای کاهش وظایفی که باید توسط پهپادها انجام شود، این بالن‌ها در صورت لزوم به سطح زمین نزدیک‌تر می‌شوند تا در نزدیکی مشتریان خود قرار بگیرند. آمازون قصد دارد تبادل اطلاعات میان این بالن‌ها را از طریق یک شبکه اطلاع رسانی ممکن کند. هزینه استفاده از این خدمات هنوز اعلام نشده است.


کد مطلب: 47253

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47253/راه-اندازی-انبارهای-شناور-آمازون-تحویل-کالا-پهپاد

ايتنا
  https://www.itna.ir