کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اینستاگرام استوریز با امکانات جدید

7 دی 1395 ساعت 22:33

ایتنا - اینستاگرام برای داستان‌ها یا استوریز، برچسب‌ها (استیکرهایی) برای مکان، ایموجی و فصل‌ها عرضه کرده است.




به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از techcrunch، اینستاگرام برای اینکه پاسخی به ویژگی geofilters در اسنپ‌چت داده باشد، راه حلی برای زیباتر ساختن عکس‌ها و ویدیوها با استفاده از برچسب‌ها دارد که نام اماکن، زمان، آب و هوا و ایموجی را نمایش می‌دهد.

گفتنی است در میان این برچسب‌ها، طرح‌های فصلی و مناسبتی مانند درخت‌های کریسمس هم دیده می‌شوند.

اینستاگرام ویژگی جدید Story را هم برای دانلود مطالب جدید مربوط به ۲۴ ساعت گذشته راه‌اندازی کرده است؛ درست مانند اسنپ‌چت.
این ویژگی‌های جدید موجب می‌شوند تا اینستاگرام از حال و هوای جالب و نیز انعطاف‌پذیری مورد نیاز برای رقابت با اسنپ‌چت برخوردار باشد؛ چرا که این شرکت در تلاش است تا شکاف میان ابزارهای خلاقانه خود و اسنپ‌چت را کاهش دهد.

این سایت به اشتراک‌گذاری عکس، هنوز نگفته است که آیا برای عرضه برچسب‌های دارای پشتیبان مالی هم برنامه‌ای دارد یا نه و همچنین اعلام نکرده است که آیا برای تحویل طرح برچسب توسط هنرمندان پلتفرمی درنظر گرفته است یا خیر.

در عوض، اینستاگرام تنها به این گفته اکتفا نموده که: «ما سرگرم کار روی ابزارهای خلاقانه‌تر هستیم و آنها را در ماه‌های آتی عرضه خواهیم کرد تا جامعه آنلاین شما از حال و هوای جالب‌تر و نیز گزینه‌های متنوع‌تری برخوردار باشد.»


گفتنی است پس از گرفتن یک عکس یا ضبط یک ویدیو، با لمس دکمه Smiley در قسمت بالای صفحه دوربین استوریز می‌توان به انواع مختلفی از برچسب‌ها دسترسی پیدا کرد.

در مورد مکان هم، می‌توانید در پایگاه داده اینستاگرام با نام Places جست‌وجو کنید تا مکان موردنظر خود را به یک برچسب تبدیل نمایید.

همچنین می‌توانید با لمس کردن برچسب‌های اینستاگرام، طرح‌های مختلف آنها را تماشا کنید؛ هرچند که برچسب‌های مکانی اینستاگرام (برعکس برچسب‌های منحصربفرد اسنپ‌چت)، تنها فونت‌های اصلی و ابتدایی دارند.
 


کد مطلب: 47192

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/47192/اینستاگرام-استوریز-امکانات-جدید

ايتنا
  https://www.itna.ir