۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۷

جریمه 3 میلیون دلاری سایت بازی آمریکایی به علت پس ندادن پول مشتریان

ایتنا - Valve شرکتی آمریکایی است که ۲.۲ میلیون کاربر دارای حساب کاربری در استرالیا از خدمات بازی آنلاین آن استفاده می‌کنند
جریمه 3 میلیون دلاری سایت بازی آمریکایی به علت پس ندادن پول مشتریان


شرکت Valve ارائه‌کننده خدمات بازی آنلاین از طریق سایت استیم موظف به پرداخت جریمه ۳ میلیون دلاری به علت بازپس ندادن مبالغی شده که بی‌دلیل از مشتریانش دریافت کرده بود.


به گزارش ایتنا از فارس، بر اساس حکم دادگاه فدرال استرالیا این سایت بازی قوانین مربوط به حقوق مصرف‌کنندگان را در کشور استرالیا نقض کرده است.

دادگاه استرالیایی حداکثر جریمه را برای استیم درنظر گرفته است، زیرا این سایت به قوانین این کشور بی‌احترامی کرده و رفتار مناسبی با کاربران و مشتریان خود نداشته است. شرکت Valve این اتهامات را رد کرده است.

Valve شرکتی آمریکایی است که ۲.۲ میلیون کاربر دارای حساب کاربری در استرالیا از خدمات بازی آنلاین آن استفاده می‌کنند و در برخی موارد که کاربران مبالغی را برای استفاده از خدمات آن پرداخت کرده، ولی به هر علت خدمات مذکور را دریافت نکرده‌اند، مبالغ دریافتی را بازپس نداده است.

Valve در مقابل می‌گوید هیچ توصیه یا تذکر حقوقی را از طرف استرالیایی خود دریافت نکرده و قصد دارد با رفع مشکلات موجود همکاری با آنان را ادامه دهد.

این شرکت برای جلوگیری از تشدید مشکلات یاد شده قصد دارد در وب سایت خود اطلاعاتی را در مورد حقوق و وظایف مشتریان خود منتشر کند.
کد مطلب: 47152
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام