۰
plusresetminus
شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹

چگونه از مزاحمت تبلیغات اینترنتی رها شویم؟

ایتنا - تبلیغات به راحتی باعث سردرگمی می‌شوند و می‌توانند تمرکز شما را از روی صفحه‌ای که در حال مشاهده و یا خواندن آن هستید منحرف کند.
چگونه از مزاحمت تبلیغات اینترنتی رها شویم؟


سراسر اینترنت پر از تبلیغات است. تبلیغات به راحتی باعث سردرگمی می‌شوند و می‌توانند تمرکز شما را از روی صفحه‌ای که در حال مشاهده و یا خواندن آن هستید منحرف کند. ما به تازگی در بخش اول و دوم تبلیغات چگونه کار می‌کند، روند کامل تبلیغات را شرح دادیم، اما امروز قصد داریم به شما توضیح دهیم که چگونه با کمک اینترنت‌سکیوریتی ۲۰۱۷ کسپرسکی با تبلیغات خداحافظی کنید و به مزاحمت‌های آن‌ها خاتمه دهید.

Anti-banner (ضدبنر) را روشن کنید
اینترنت‌سکیوریتی ۲۰۱۷ کسپرسکی شامل یک افزونه مرورگر است که حفاظت کسپرسکی نامیده می‌شود. در میان چیزهای دیگر، این افزونه دارای یک جزئی است که خاصیت ضدبنری دارد. برای روشن کردن این افزونه، بر روی Kaspersky Protection در نوار ابزار مرورگر خود کلیک کنید و سپس Anti-banner (ضدبنر) را در منوی کشویی انتخاب و فعال کنید.


راه دیگر برای روشن کردن Anti-banner (ضدبنر)، باز کردن تنظیمات اینترنت‌سکیوریتی ۲۰۱۷ کسپرسکی و انتخاب گزینه Protection و Anti-Banner است.


حال دیگر تعداد بالایی از تبلیغات را مشاهده نخواهید کرد، اما با وجود این‌ها هم ممکن است گاهی اوقات آگهی‌ها از طریق فیلترها به صورت دزدکی به حرکت درآیند. اگر تبلیغات برای شما به این صورت هم قابل اجرا است، می توانید آن‌ها را هم مسدود کنید، کافی است:

۱. بر روی آگهی اجرا شده راست کلیک کنید و "Copy link address" را انتخاب نمایید ( ممکن است هر مرورگری یک نام برای این عملیات داشته باشد، اما تمام آن‌ها یک مفهوم را می رسانند، پس به راحتی می توانید آن را بیابید).

۲. بر روی دکمه Kaspersky Protection در مرورگر خود کلیلک کنید و منوی Anti-Banner را باز کنید و آن را در لیست کشویی تنظیمات انتخاب کنید.


۳. در قسمت Anti-Banner Settings ، Blocked banners و سپس Add را انتخاب نمایید. حالا در این قسمت لینک کپی شده را در لیست مسدود شده‌ها اضافه کنید.


این تبلیغات چیزهایی هستند که شما هرگز نمی‌خواهید آن‌ها را ببینید. اما چنانچه قصد دارید برخی از تبلیغات را بر روی برخی سایت‌ها مشاهده کنید، می‌توانید لیستی از سایت‌ها را تعریف کنید که ضدبنر تبلیغات آن‌ها را متوقف نکند و آگهی‌های آن‌ها برای شما قابل مشاهده باشد.

منبع: کسپرسکی‌آنلاین
کد مطلب: 47096
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام