۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۵

ادامه حیات نرم‌افزار Vine

ایتنا - نرم‌افزار Vine در قالب یک اپلیکیشن دوربین (Vine Camera) به حیات خود ادامه خواهد داد.
ادامه حیات نرم‌افزار Vine


سرویس Vine که سال ۲۰۱۳ توسط توییتر راه‌اندازی شد، در مدت زمان کوتاهی به یکی از محبوب‌ترین ابزارهای اشتراک‌گذاری ویدیوی کوتاه تبدیل گشت، اما همان‌طور که می‌دانید نتوانست به روند موفق خود ادامه دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از The Verge، با حضور رقبای بزرگ و نیز مشکلات متعدد مالی و مدیریتی که گریبانگیر این شبکه اجتماعی شده، به نظر می‌رسد پشتیبانی بیشتر از سرویس Vine به نفع توییتر نخواهد بود.

گزارش‌های جدید حاکی از آنست که توییتر قصد دارد اپلیکیشن مذکور را به‌طور کامل تعطیل نماید، و اپلیکیشن جدیدی به نام Vine Camera منتشر سازد که امکان آپلود مجدد محتوا را میسر می‌کند.

به تازگی توییتر از به‌روزرسانی Vine خبر داد. البته این خبر در اواخر ماه اکتبر نیز اعلام شده بود. بزرگ‌ترین خبر موجود در وبلاگ این اپلیکیشن نیز همین است که به‌روزرسانی Vine، خدمات قبلی را در قالبی دیگر ارائه خواهد داد.

این اپلیکیشن تلفن همراه، با عنوان Vine Camera به حیات خود ادامه خواهد داد و می‌تواند یک حلقه کلیپ ویدیویی ۶.۵ ثانیه‌ای را ضبط کند. افراد می‌توانند این کلیپ ویدویی را مستقیماً به صورت پست روی توییتر خود قرار دهند یا اینکه آن را روی گوشی خود ذخیره نمایند.

شایان ذکر است که این ویدیوهای جدید، با وجود ذخیره‌سازی در فضای کلاود Vine، فقط در توییتر قابل اشتراک‌گذاری خواهند بود و سایر پلتفرم‌ها از آن پشتیبانی نمی‌کنند. مطابق بخش سؤالات متداول توییتر، در به‌روزرسانی جدید، نمی‌توانید همۀ قابلیت‌هایی که در Vine می‌توانستید از آن استفاده کنید را به کار بگیرید.


کاربران Vine تا به امروز، می‌توانستند ویدیوهایی که در توییتر به اشتراک گذاشته بودند را روی گوشی خود داشته باشند اما حالا اوضاع کمی فرق کرده است. یعنی دو حالت برای شما پیش می‌آید و این دو حالت بستگی دارد به این‌که، این برنامه را روی تلفن همراه خود داشته باشید یا از نسخه دسکتاپ آن روی کامپیوتر خود استفاده می‌کنید.

فایل Vines را می‌توانید از وب سایت vine.co دانلود کنید. این فایل شامل یک فایل index.html است که محتوی شرح و توصیف Vine در کنار تعداد لایک‌ها، نظرات و غیره می‌باشد. اگر شما ویدیوهای موجود را از طریق اپلیکیشن Vine دانلود کنید، فقط می‌توانید فایل‌های ویدیویی موجود را ببینید و قادر به دیدن توضیحات (کپشن) یا اطلاعات اضافی مرتبط با آن، نخواهید بود.

همچنین یک گزینه وجود دارد که در صورت انتخاب آن، از طریق ایمیل می‌توانید با لینک‌ها ارتباط برقرار کرده و همۀ محتویات آن‌ها ازجمله صداها و ویدیوها را دانلود کنید.
 
کد مطلب: 47076
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام