۲
۳
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸

ویژگی‌های جدید اسنپ‌چت

ایتنا - اسنپ‌چت همچنین ابزارهای مبتکرانه‌ای معرفی کرده که می‌توان از آنها در ایجاد اسنپ‌ها بهره گرفت.
ویژگی‌های جدید اسنپ‌چت


اسنپ‌چت از امکان تشکیل گروه‌هایی با ظرفیت حداکثر ۱۶ نفر و نیز ابزارهای مبتکرانه خبر داده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از techcrunch، اسنپ‌چت از چند ویژگی جدید خبر داده است؛ از جمله گروه‌ها (Groups). این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا گروه‌های گپ با ظرفیت حداکثر ۱۶ نفر تشکیل دهند و به هم‌خوان کردن مکالمات و فایل‌های رسانه‌‌ای بپردازند.

گفتنی است گپ‌های گروهی به‌طور پیش‌فرض، پس از ۲۴ ساعت و به‌طور خودکار حذف می‌شوند و اسنپ‌هایی که درون یک گروه فرستاده می‌شوند، توسط هر یک از اعضای گروه تنها یک بار قابلیت باز شدن و تنها یک بار قابلیت بازپخش شدن دارند؛ درست مانند یک اسنپ معمولی.

ویژگی جدید «گروه»، همچنین شامل راهی ساده برای آغاز یک گپ خصوصی با هر یک از اعضای گروه است، بدین ترتیب که با لمس کردن نام هر یک از اعضاء فعال در گپ گروهی، می‌توان به به فضای مکالمه دو نفره رفت.
تمام ویژگی‌هایی که در بخش Chat قرار دارند، در بخش Groups نیز دیده می‌شوند؛ از جمله برچسب‌ها، رأی و یادداشت‌های ویدیویی، بیت‌موجی و بسیاری از موارد دیگر.

اسنپ‌چت همچنین ابزارهای مبتکرانه‌ای معرفی کرده که می‌توان از آنها در ایجاد اسنپ‌ها بهره گرفت. قیچی‌هایی وجود دارند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا بخشی از یک اسنپ را ببُرند و آن را به برچسب تبدیل نمایند.



این موارد ابتدا روی سیستم عامل iOS ارائه شده و نسخه اندروید آنها نیز به زودی عرضه خواهد شد.

از میان ویژگی‌های جدید، می‌توان به Paintbrush اشاره کرد. برای تمام اسنپ‌های موجود در حافظه، می‌توان از این ویژگی استفاده کرد و کارکرد آن، مشابه فیلترهای هنری همچون Prisma است.

دیگر ویژگی جدید، پشتیبانی از Shazam است که در دوربین اسنپ‌چت قرار داده شده و به کاربران کمک می‌کند تا آهنگی را که در برنامه اجرا می‌شود، شناسایی نمایند.
 
کد مطلب: 47064
نام شما
آدرس ايميل شما


Nastaran
feedback
Iran, Islamic Republic of
خوب
feedback
Iran, Islamic Republic of
عالیه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام