۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

انگلیس انتشار استراتژی تحول دیجیتال را تا سال نو به تعویق انداخت

ایتنا- اخبار منتشره حاکی از آن است که استراتژی تحول دیجیتال آماده انتشار است، امّا، خدمات دیجیتال دولتی در حال همکاری با ادارات دولتی برای توسعه بیشتر آن می‌باشد.
انگلیس انتشار استراتژی تحول دیجیتال را تا سال نو به تعویق انداخت


خدمات دیجیتال دولت(GDS) بریتانیا با وجود وعده انتشار استراتژی تحول دیجیتال تا قبل از کریسمس، این اقدام را به تأخیر انداخته است. این استراتژی به منظور "فراتر بردن دگرگونی‌های دیجیتال" با اولویت پیاده‌سازی خدمات مدنی از جمله تغییر پروسه‌ها و سیستم‌های اداری و افزایش همکاری‌ها در دستور کار قرار گرفته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از Computerweekly، بنا بر اعلام مرکز تک تارگت (Teck Target)، اسناد استراتژی مورد بحث آماده انتشار می‌باشد و قرار نیست تغییرات بیشتری بر نسخه نهایی اعمال شود؛ با این وجود، تلاش‌های بیشتری در جریان است تا استراتژی توسعه بیشتری یابد.

یک سخنگوی دفتر کابینه نیز تایید کرد که استراتژی تاخیر داشته و در موعد خود منتشر نمی‌شود، امّا، وی از دادن توضیح بیشتر امتناع نمود. گفتنی است که استراتژی مورد بحث باید از زمان دریافت بودجه ۴۵۰ یورویی در نوامبر ۲۰۱۵ برای بررسی هزینه‌های دولت باید انتشار می‌یافت. استراتژی قرار بود قبل از پایان سال گذشته منتشر شود، اما بارها انتشار آن به تاخیر افتاد که آخرین تأخیر آن به دلیل همه‌پرسی اتحادیه اروپا بود.


گفتنی است زمانی که کوین کانینگتون در آگوست ۲۰۱۶ به عنوان مدیر کل جدید خدمات دیجیتال دولتی منصوب شد، استراتژی منتشر نشده باقی ماند و او بر توسعه طرحی جدید تأکید کرد که قول داده شد تا قبل از کریسمس منتشر شود. پیش‌نویسی که تک تارگت آن را مشاهده کرده است، یک تحول بلندپروازانه را نشان می‌دهد که در آن مشکلات بالقوه می‌توانند از وابستگی به خرید یکجا از گروه وایت، بوجود بیاید که بسیاری از آنها قبلا نسبت به دخالت خدمات دیجیتال دولت مورد نظر بوده‌اند.

مطابق سند دیگری که توسط تگ تارگت دیده شده است، خدمات دیجیتال دولت در چارچوب استراتژی مورد بحث به ارائه حمایت از بخش‌ها در زمانی که آنها مشغول به کار برای تحول خدمات عمومی هستند، می‌پردازد. سازمان همچنین به بررسی دقیق برنامه‌های گروه به لحاظ دیجیتال و فناوری خواهد پرداخت.

این اسناد عنوان می‌کنند که ما به دنبال تعامل سریع‌تر بین گروه‌ها و خدمات دیجیتال دولتی خواهیم بود به طوری که حمایت بتواند به بهترین شکل صورت گیرد. این سند به یک گزارش در ارتباط با استراتژی، تحت عنوان نقش GDS، ارجاع می‌دهد که نشان دهنده جزئیات بیشتر در مورد آینده سازمان است.
 
کد مطلب: 47054
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام