۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳

تبدیل زیرساخت‌های فناوری اطلاعات مترو بانک به صورت ابری

ایتنا- مترو بانک، زیرساخت‌های فناوری اطلاعات (IT) خود را به‌صورت ابری درمی‌آورد.
تبدیل زیرساخت‌های فناوری اطلاعات مترو بانک به صورت ابری


مترو بانک، زیرساخت‌های فناوری اطلاعات خود را به ‌صورت یک پلتفرم خصوصی ابری شرکت راک اسپیس (Rackspace) در می‌آورد تا با آخرین فناوری روز مطابقت داشته باشد و هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از Computerweekly، مترو بانک، در حال حاضر زیرساخت‌های مذکور را در اختیار شرکت راک اسپیس قرار داده تا زمان لازم برای تکمیل فرآیندهای بانکی روزانه را به نصف زمان معمول کاهش دهد.
این بانک که یکی از بانک‌های نام آشنا و جدید است، از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۱۰، توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد. مترو بانک برای تسریع در امر ارائه خدمات بیشتر در یک بازه کنترل شده، از DevOps کمک می‌گیرد. این ابزار، در خلال حرکت به سمت اتوماسیون و مدیریت اتوماتیک، کمک شایانی به مترو بانک می‌کند.

زیرساخت راک اسپیس مشتمل بر مدیریت بحران و قابلیت‌های بازیابی از حادثه است. مترو بانک هم اکنون، ۴۵ شعبه خرد دارد و در نظر دارد که تا سال ۲۰۲۰، این تعداد را به ۱۰۰ عدد افزایش دهد.
بانک مورد بحث برای پشتیبانی از مسیر رشد و ترقی که هم اکنون در آن قرار دارد، تصمیم گرفته است که زیرساخت‌های فناوری اطلاعات خود از قبیل سیستم بانکی اصلی و سرویس‌های دیجیتال خود را ارتقاء دهد. با تأمین مناسب منابع مالی، پروژه اولیه این ارتقاء که دوازده ماه طول کشید، سروقت تحویل داده شد و هیچ‌گونه خرابی و مشکلی نیز نداشت.


اشلینگ کین (Aisling Kane)، مدیر ارشد عملیات مترو بانک، بر این باور بود که مترو بانک، به یک عرضه کننده نیاز دارد که بتواند در هنگام نیاز، خدمات را توسعه دهد، و در همین مورد اذعان داشت که "سرعت رشد و ترقی ما فوق‌العاده بالاست، به همین خاطر هم بایستی از سازمان‌هایی که بتوانند در کنار ما باشند و ما را در رسیدن به اهدافمان یاری کنند، کمک بگیریم."

راک اسپیس از همین دست موارد است که البته کمک و همکاری خود را در زمینه‌های مختلف به اثبات رسانده است. پایۀ بانک‌ها، روی زیرساخت‌های عظیم فناوری اطلاعات است و باید حجم زیادی از اطلاعات را به طور روزانه، پردازش کنند. مزایای بدیهی و واضح سامانه ابری، به بانک‌ها کمک می‌کند تا با فنّاوری همراه باشند و در عین حال، هزینه‌ها را نیز تا حدود زیادی کاهش دهند.

دارن نورلفولک (Darren Norfolk)، مدیرعامل شرکت راک اسپیس انگلستان، گفت که محاسبات ابری، به بانک‌ها کمک می‌کند تا خدمات خود را در زمانی مناسب و معقول به مشتریان ارائه دهند.
 
کد مطلب: 47002
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام