کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک بلیط هواپیما به مقصد کتاب محبوبم!

24 آذر 1395 ساعت 14:59

به سادگی و در کوتاهترین زمان ممکن یک بلیط هواپیما تهیه کردم که با بودجه و هزینه ای که برای سفرم در نظر داشتم هماهنگی کامل داشت و اولین گام برای ورود به دنیای کتاب محبوبم را محکم برداشتم...


------ رپرتاژ آگهی -------


همیشه هدایای کوچک اما ماندگار، بیشتر خوشحالم می کرد و این چیزی نبود که از دید دوستانم پنهان بماند. این شد که امسال نیز همانند سال های قبل برای تولدم بیشتر از هر چیز دیگری، کتاب هایی هدیه گرفتم.در میان این هدایا، کتابی بود که به معرفی جاذبه های توریستی و گردشگری دنیا می پرداخت و بیشتر از همه توجه ام را جلب می کرد؛ فقط کافی بود گوشه ای بنشینم و بازش کنم، آن وقت بود که تا ساعتها غرق در دنیایی عجیب می شدم و با هر صفحه ای که ورق می زدم تازگی و شگفتی بیشتری را تجربه می کردم.

یکی از روزها که همانند چند وقت اخیر مشغول مطالعه ی کتاب مورد علاقه ام بودم، فکری به ذهنم رسید؛ کاش می توانستم راهی پیدا کنم تا سفر به تمام این شگفتی ها را در دنیای حقیقی نیز تجربه کنم! بی معطلی، وارد سایت گوگل شدم، به دنبال اطلاعاتی از سامانه های خرید آنلاین بلیط هواپیما و قیمتشان بودم؛ سامانه ای که مجموعه ای کامل از بلیط های هواپیما را در اختیارم بگذارد و خرید ساده و آسانتری داشته باشد.


بعد از کمی جستجو، به طور اتفاقی با سامانه ای آشنا شدم که هر چه بیشتر از ویژگی هایش می خواندم، تصادفی بودن این آشنایی در ذهنم شیرین تر و خوشایندتر می شد. هر قابلیتی که تصور می کردم می بایست در یک سامانه ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما موجود باشد، به طور جامع و بی نقص در سامانه ی خرید آنلاین بلیط هواپیما قاصدک ۲۴ یافت می شد. علاوه بر اینها نماد اعتماد الکترونیکی این سایت نیز، اعتبار و قانونی بودن فعالیت های قاصدک ۲۴ را تایید می کرد پس دیگر بهانه ای برای به تعویق انداختن سفرهای پیش رویم باقی نمی ماند.

یکی از ویژگی اصلی این سامانه قرارداد با اغلب شرکت های هواپیمایی و چارتر کننده ها بود، به طوری که می توانستم برای تهیه بلیط سیستمی یا بلیط چارتر به اینجا وارد شوم و روی لوگوی شرکت مورد نظرم کلیک کنم و تنها با انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ پرواز لیستی از تمامی پرواز های آن ایرلاین خاص را ببینم و با اطمینان از اینکه که هرگز پروازی را از دست نمی دهم بلیط هواپیما داخلی یا خارجی مورد نظر را تهیه نمایم.

حال تنها کاری که باید می کردم انتخاب مبدا و مقصد مورد نظرم از لیست نمایش داده شده، بود؛ بعد از آن می توانستم با کمک چهار فیلتر تعبیه شده در سامانه ( قیمت، نوع بلیط، ساعت پرواز و شرکت های هواپیمایی)، لیست جستجویم را محدود و محدودتر کنم و در نهایت به بلیط هواپیمای مورد نظرم دست یابم. بعد از انتخاب بلیط مورد نظرم هم وارد درگاه خرید آنلاین شدم و بلیط هواپیمایم را ثبت و رزرو کردم و تنها پس از گذشت چند دقیقه نسخه ای از آن را در آدرس ایمیل خود دریافت نمودم.

برایم جالب بود که این سامانه امکان لغو آسان و سریع بلیط هواپیما را نیز به سادگی برای مشتریان خود فراهم می کرد تا درصورتی که به هر دلیل مجبور به لغو سفرشان شدند با ارسال یک درخواست به بخش فروش این شرکت، پس از کسر مبلغی به عنوان جریمه طبق قوانین شرکت های هواپیمایی یا چارتر کننده بلیط خود، باقی مبلغ آن را در حسابشان داشته باشند.

نکته ی دیگری که نظرم را جلب نمود، پشتیبانی ۲۴ ساعته ی کارشناسان این مجموعه بود که در تمامی مراحل، آماده ی پاسخگویی به مشتریان سایت و حل مشکلات آنها بودند. بله، به همین سادگی و در کوتاهترین زمان ممکن یک بلیط هواپیما تهیه کردم که با بودجه و هزینه ای که برای سفرم در نظر داشتم هماهنگی کامل داشت و اولین گام برای ورود به دنیای کتاب محبوبم را محکم برداشتم، حال میدانم که برای تجربه ی هر کتابی تنها کافیست که یک بلیط هواپیما به مقصد آن بخرم! امیدوارم شما هم هرچه زودتر با قاصدک ۲۴ به کتابهایتان سفر کنید!
 


کد مطلب: 46997

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/46997/یک-بلیط-هواپیما-مقصد-کتاب-محبوبم

ايتنا
  https://www.itna.ir