۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۵

ارمغان‌های آپدیت جدید تلگرام

ایتنا - از امروز شما می‌توانید حساب کاربری تلگرام خود را با بیش از ۳۶۰ سرویس دیگر با راه اندازی «اگر این سپس آن» لینک کنید.
ارمغان‌های آپدیت جدید تلگرام


تلگرام در نسخه ۳.۱۵ امکان پین کردن پیام‌های مهم را برای شما فراهم کرده است و برای کاربران اندروید نیز سه ویژگی از جمله چرخش چندین درجه تصاویر، تماشای فیلم‌های یوتیوب همزمان با چت کردن و فرستادن پیام‌ گروه‌ها به چت مخفی به ارمغان آورده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، شاید شما هم از کسانی باشید که احتمالا ده‌ها چت فعال در تلگرام دارند، اما هیچ یک از آنها زمانی که یک پیام جدید از مادر، همسر یا رئیستان از دست می‌دهید، اهمیت ندارد. به همین خاطر تلگرام در آخرین به‌روزرسانی خود در نسخه ۳.۱۵، این امکان را برای کاربران قرار داده است که مکالمات مهم را بالای پیام‌های دریافتی خود پین ‌ کنند.

این قابلیت همچنین برای گروه‌هایی که کار خود را با تلگرام هماهنگ می‌کنند، باارزش است. چت‌های پین‌شده یک راه آسان برای در دسترس قراردادن چت‌های کاری هر زمان که تلگرام خود را باز کنید، ارائه می‌دهند.

برای پین کردن یک چت، چند ثانیه آن را نگه دارید (در سیستم عامل iOS، آن را به سمت چپ بزنید) و پین را انتخاب کنید. شما می‌توانید تا ۵ چت (به علاوه ۵ چت مخفی) پین کنید.

"اگر این، سپس آن"
از امروز به بعد، شما می‌توانید حساب کاربری تلگرام خود را با بیش از ۳۶۰ سرویس دیگر با راه اندازی «اگر این سپس آن» لینک کنید. این کار می‌تواند هر چیزی از شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام تا جیمیل، برنامه‌های سرگرم‌کننده مانند اسپاتیفای یا پینترست، خدمات ابری مانند دراپ‌باکس یا گوگل درایو و خدمات اینترنت مانند Nest و LIFX را شامل شود.

تلگرام اولین برنامه پیام‌رسانی است که به طور کامل با IFTTT یکپارچه شده است. بر خلاف بسیاری از سرویس‌ها، تلگرام اجازه تعامل دوطرفه می‌دهد. شما می‌توانید سایر سرویس‌ها را از طریق تلگرام کنترل کنید و هر زمان که اتفاقی می‌افتد و محتوایی مانند عکس و فیلم رد و بدل می‌شود، اطلاعیه‌ را دریافت کنید. شما همچنین می‌توانید ربات IFTTT را به هر یک از گروه‌های خود دعوت کنید و بدین ترتیب اعضای گروه می‌توانند با سرویس‌های شما در تعامل باشند.

دیگر ویژگی‌های مخصوص اندروید
تلگرام در نسخه ۳.۱۵ برای آندروید، سه ویژگی به ارمغان آورده است: چرخش تصاویر و برداشتن قسمتی از آن در بخش ویرایشگر عکس، تماشای فیلم‌های یوتیوب همزمان با چت کردن با حالت تصویر در تصویر و فرستادن پیام‌ گروه‌ها به چت مخفی (Secret Chat).

بدین ترتیب اگر می‌خواهید تصاویر را به صورت افقی نگاه کنید، می‌توانید آنها را هر چند درجه‌ای که می‌خواهید بچرخانید و اگر می‌خواهید در حالی که یک ویدیو در یوتیوب تماشا می‌کنید، به چت کردن ادامه دهید، روی آیکون تصویر در تصویر بزنید و بدین ترتیب ویدئو کوچک خواهد شد و شما می توانید آن به صفحه نمایش بیاورید.

همچنین سکرت‌ چت‌ها امن‌ترین راه برای به اشتراک گذاشتن داده‌ها هستند و طبیعی است که شما پیامی را از آنها ارسال کنید. با این حال، آنها شما را فرستادن سایر متن‌ها و رسانه‌ها به خود منع نمی‌کنند و با تلگرام ۳.۱۵ برای آندروید، شما می‌توانید پیام‌ها و رسانه‌ها را از گروه‌های دیگر به سکرت چت بفرستید.
کد مطلب: 46924
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام