۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۵

آیفون خاموش ‌می‌شود اما منفجر نه!

ایتنا- اپل می‌گوید آیفون‌ها ممکن است در شارژ ۳۰ درصد خاموش شوند، اما مانند گلکسی نوت ۷ منفجر نخواهند شد.
آیفون خاموش ‌می‌شود اما منفجر نه!



به گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از یاهوتک، صاحبان آیفون از زمانی که سیستم عامل iOS خود را به نسخه ۱۰.۱ به‌روزرسانی کردند، با مشکلاتی مربوط به باتری روبرو شدند. کاربران شکایت‌هایی داشتند مبنی بر اینکه اشکالی وجود دارد که باعث می‌شود که گوشی به طور تصادفی زمانی که به شارژ ۳۰ درصد می‌رسد خاموش شود و وقتی که به شارژ وصل می‌شود، به سرعت و در عرض ۳۰ ثانیه تا ۳۰ درصد شارژ می‌شود.


اپل یک برنامه جایگزینی باتری برای مقابله با این مشکل راه‌اندازی کرد که می‌گوید محدود به تعداد کمی از دستگاه‌های آیفون 6s است ولی روی مدل‌های دیگر آیفون مانند آیفون ۶، 5S، ۵ و دیگران نیز تاثیرگذار است. با این حال، کاربران آیفون می‌توانند آرامشی از این واقعیت داشته باشند که دستگاهشان مانند گلکسی نوت ۷ منفجر نمی‌شود.

بیانیه اپل در وب‌سایت چینی این شرکت می‌گوید در حالی که گوشی مصرف‌کنندگان ممکن است به دلیل باتری کم خاموش شود، اما آنها با خطر انفجار دستگاه که دارندگان گلکسی نوت ۷ به آن دچار می‌شدند، مواجه نیستند. این شرکت افزود که آیفون عمدا طوری طراحی شده که تحت شرایط خاصی تعطیل شود تا از قطعات الکترونیکی بر اثر آسیب ناشی از ولتاژ پایین حفاظت شود.

در این بیانیه، اپل اصرار دارد که تحقیق کاملی روی این موضوع انجام داده و متوجه شده که تنها تعداد کمی از آیفون‌هایی که بین ماه‌های سپتامبر و اکتبر سال ۲۰۱۵ تولید شده با این موضوع مواجه هستند و دلیلش این است که باتری‌ها در زمان تولید در معرض هوای محیط قرار گرفته بودند که باعث می‌شود سریع‌تر از حد معمول تخلیه شارژ شوند.
کد مطلب: 46857
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام