۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۶

کلیک‌کلیک‌کلیک‌دات‌کلیک چیست؟

ایتنا - وقتی سایتی را باز می‌کنید، از طریق مرورگر چیزهایی درباره شما به آن سایت گفته می‌شود که دانستن آن از طریق سایت clickclickclick.click برای نمونه می‌تواند جذاب باشد.
کلیک‌کلیک‌کلیک‌دات‌کلیک چیست؟


مرورگرتان چه چیزی درباره شما و حرکات‌تان به وب‌سایت‌هایی که آنها را بازکرده و می‌بینید، می‌گویند؟


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، وقتی سایتی را باز می‌کنید، از طریق مرورگر چیزهایی درباره شما به آن سایت گفته می‌شود که دانستن آن از طریق سایت clickclickclick.click برای نمونه می‌تواند جذاب باشد.

لطفاً صدای اسپیکر رایانه خود را بالابرده و سایت را بازکنید{لینک} و با کلیک روی آیکون Button سبزرنگ شروع کنید و موس را تکان دهید و هر کاری دوست دارید انجام دهید.

این سایت نه تنها حرکاتتان روی سایت موردنظر را مانیتور کرده و گزارش می‌کند، بلکه هر کاری که با کامپیوتر خود انجام می‌دهید را زیر نظر می‌گیرد.

اطلاعات جمع‌آوری‌شده از شما ذخیره‌شده و با کلیک روی achievement در بالای صفحه سمت راست rقابل مشاهده است.

از سوی دیگر اگر شما آیکون‌های Privacy روی سیستم خود را به‌اصطلاح غیرفعال کنید، مشاهده می‌کنید که یک مرورگر تا چه حد می‌تواند دیتای شمارا گردآوری کرده و با خود ببرد.

سایت دیگری که با کلیک روی آن می‌توانید بفهمید که یک مرورگر چقدر از دیتای شمارا گردآوری می‌کند، سایت http://webkay.robinlinus.com است که به امتحانش می‌ارزد.

درنهایت باید بدانید مرورگرهایی که از طریق آن روی اینترنت می‌روید، بسیاری از دیتای شما و کامپیوترتان را می‌برند، بدون اینکه بدانید!
کد مطلب: 46842
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام