۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۶

آزمایش فناوری اپل برای خودروهای خودران به‌زودی انجام می‌شود

ایتنا - اپل دنبال آزمایش روی خودرو و ساخت سخت‌افزاریِ خودرو نیست، بلکه می‌خواهد فناوری مربوط به خودروهای خودران که حاصل تحقیق گروه هوش مصنوعی خود است را آزمایش کند.
آزمایش فناوری اپل برای خودروهای خودران به‌زودی انجام می‌شود


اپل که خبر کنار کشیدنش از ساخت خودروهای خودران شوک‌آور شده، می‌گوید قصد دارد فناوری مرتبط خود را آزمایش کند.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، اپل با ارسال نامه‌ای رسمی به اداره ملی ایمنی و ترافیک بزرگراه‌های آمریکا / NHTSA ضمن ابراز علاقه از توسعه سیستم‌های خودران اجازه خواست تا محصول نمونه اولیه خود را مورد آزمایش قرار دهد.

این اداره از سازندگان خودروهای خودران خواسته است تا دیتای تست‌شده ازجمله میزان و تعداد تصادمات رخ‌ داده حین آزمایش را در اختیار آنها قرار دهد تا آنها بتوانند قانون متناسب با آن را برای ارتقای ایمنی راننده تعریف و تصویب کنند.

اپل در نامه خود همچنین خواسته است تا امکاناتی که به سازندگان خودران پیش‌ازاین داده‌شده، به‌طور مساوی به جدیدالورودها هم داده شود.

واقعیت این است که اپل دنبال آزمایش روی خودرو نیست، چراکه در فاز اول اصلاً دنبال ساخت سخت‌افزاریِ خودرو نیست، بلکه می‌خواهد فناوری مربوط به خودروهای خودران که حاصل تحقیق گروه هوش مصنوعی خود است را آزمایش کند و اگر این امر متحقق شود، می‌تواند فناوری خود را به سازندگان سخت‌افزاری بفروشد.

شاید اپل بتواند با توسعه پلتفرم اختصاصی خود سازندگان را ترغیب به استفاده از فناوری اختصاصی خود برای خودروهای خودران کند.
کد مطلب: 46841
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام