۰
plusresetminus
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۸

آخرین مهلت دریافت مجوز ارائه خدمات ارتباطی ثابت اعلام شد

ایتنا- سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، آخرین مهلت متقاضیان دریافت پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت (Servco ) را ابتدای دی ماه اعلام کرد.
آخرین مهلت دریافت مجوز ارائه خدمات ارتباطی ثابت اعلام شد


به گزارش ایتنا از مهر، علی اصغر عمیدیان دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گفت: متقاضیان دریافت پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت (Servco) تا ابتدای دی ماه ۹۵ می‌توانند برای استفاده از تخفیف حق الامتیاز پروانه، اقدام کنند.


وی ادامه داد: براساس مصوبه ۲۱۱ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دارندگان پروانه VoIP، ISP، ISDP، PAP و PSTN که متقاضی دریافت پروانه Servco باشند، می‌توانند به ازای میزان پورت دایری، شماره دایری، پهنای باند و ترافیک امتیاز دریافت کرده و به ازای هریک امتیاز از یک درصد کاهش حق امتیاز استفاده کنند.

معاون وزیر ارتباطات افزود: در زمان ابلاغ مصوبه ۲۱۱ در اسفند سال ۹۳، متقاضیان تا ۹ ماه فرصت داشتند مدارک خود را برای دریافت این تخفیف به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه کنند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به تصمیم جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۲۴۶ اظهار کرد: در این مصوبه به متقاضیان دریافت پروانه Servco فرصت دیگری برای استفاده از تخفیف حق امتیاز اختصاص داده شده و متقاضیان باید تا ابتدای دی ماه ۹۵، مدارک رسمی خود را برای استفاده از این تخفیف به رگولاتوری ارائه کنند.

وی تصریح کرد: درخواستهایی که پس از تاریخ تعیین شده در مصوبه به رگولاتوری ارائه شود مشمول کاهش حق امتیاز نخواهد شد.
کد مطلب: 46785
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام