۰
plusresetminus
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۵

آیفون 8 سهم اپل از بازار سیستم‌عامل‌های موبایلی را افزایش می‌دهد

ایتنا - تعداد کل گوشی‌های اندرویدی عرضه شده در سال ۲۰۱۶ بالغ بر ۱.۲ میلیارد مورد خواهد بود.
آیفون 8 سهم اپل از بازار سیستم‌عامل‌های موبایلی را افزایش می‌دهد


تازه‌ترین بررسی‌های موسسه تحقیقاتی آی.دی.سی نشان می‌دهد در سال ۲۰۱۶ حدود ۸۵ درصد از بازار سیستم‌عامل گوشی‌های هوشمند در اختیار اندروید خواهد بود.


به گزارش ایتنا از فارس، با این حال اپل سهم مختصر خود از این بازار را تا حدی افزایش خواهد داد و علت این امر استقبال از آیفون ۸ اعلام شده است.

با این رشد ۸۵ درصدی میزان رشد سالانه سیستم‌عامل اندروید ۵.۲ درصد خواهد بود،مهم‌ترین عامل تداوم موفقیت اندروید عرضه گوشی‌های ارزان قیمت اندرویدی و افزایش استفاده از خدمات نسل چهارم تلفن همراه در کشورهای مختلف اعلام شده است.

تعداد کل گوشی‌های اندرویدی عرضه شده در سال ۲۰۱۶ بالغ بر ۱.۲ میلیارد مورد خواهد بود. در مقابل این عرضه گسترده اپل به سهمی ۱۱ درصدی از بازار قناعت خواهد کرد.

این گزارش حاکی است گوگل با عرضه گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس.ال در بازارهای آمریکای شمالی و اروپای غربی تلاش دارد تا در زمینه عرضه سخت‌افزارهای اندرویدی نیز خودی نشان بدهد، اما این بازار هنوز به طور عمده در کنترل شرکت‌هایی مانند سامسونگ است. البته کارشناسان آی.دی.سی می گویند هنوز برای قضاوت نهایی در مورد میزان اقبال به گوشی های تولیدی گوگل نیاز به زمان داریم.

آی دی سی بر این باور است که در سال ۲۰۱۶ در مجموع ۲۰۶ میلیون آیفون روانه بازار می شود که سهم این شرکت از بازار گوشی های هوشمند را به ۱۴.۳ درصد می رساند.
کد مطلب: 46761
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام